Przykładem świetnie zaprojektowanego biznesu jest polska marka 4F. Ubrania są wysokiej jakości i mogą posłużyć przez naprawdę długi czas. W ofercie dostępne są spodnie, bluzy, koszulki, kurtki, obuwie, a także akcesoria sportowe. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się czapki oraz plecaki 4F.
Marka 4F
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że z wielomiesięcznym wyprzedzeniem planowana jest każda kolekcja. Pracownicy oraz sportowcy współpracujący z firmą testują materiały oraz innowacyjne rozwiązania. 4F zwroty są bardzo proste do realizacji, więc każdy bez większego problemu powinien sobie poradzić. Klient ma aż 30 dni na odstąpienie od umowy.
W zasadzie na kilka sposobów można zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym. Klient musi jedynie pamiętać, żeby zwrócić produkty w oryginalnych pudełkach. Dzięki temu właściwie je zabezpieczysz na czas transportu. Ważne jest, żeby w ten sposób zmniejszyć ilość odpadów i plastiku, ponieważ na magazynie ponownie wykorzystane zostaną opakowania.
4F zwroty w sklepie stacjonarnym
Klienci mogą zwrócić produkty również bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. Taka forma zwrotu jest przewidziana dla zamówień, które nie były kupione na raty. Jeśli wybrałeś tę formę zwrotu to nie ma potrzeby rejestrowania zgłoszenia na oficjalnej stronie sklepu. Jeśli chcesz zwrócić towar w salonie to musisz posiadać ze sobą dowód zakupu. Niekoniecznie musi to być rachunek, ponieważ zupełnie wystarczające jest też potwierdzenie w formie elektronicznej.
Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszy się darmowy zwrot do paczkomatu InPost. Ta metoda zwrotu wymaga wcześniejszej rejestracji zgłoszenia. Jeśli wybrałeś ten sposób to potrzebujesz etykiety zwrotu, czyli listu przewozowego. Etykieta zwrotu znajduje się w przesyłce z towarem, który odebrałeś. Oczywiście możesz też wygenerować nową etykietę, jeśli nie posiadasz starej. Gdy zarejestrujesz zgłoszenie zwrotu to mailowo powinieneś otrzymać etykietę zwrotu oraz potwierdzenie zgłoszenia zwrotu. Musisz tylko pamiętać, żeby podczas zgłaszania zwrotu zaznaczyć, że nie posiadasz etykiety. Jeśli chcesz zwrócić produkty w pudełku, w którym je otrzymałeś to po prostu naklej nową etykietę na poprzednią, tak żeby ją zasłonić. Następnie udaj się do najbliższego paczkomatu i zeskanuj etykietę.
Darmowy zwrot – czy to możliwe?
Dostępny jest także darmowy zwrot za pośrednictwem kuriera DPD. Do tego również będzie potrzebna rejestracja zgłoszenia na stronie internetowej. Wszystko przebiega bardzo podobnie, jedyną różnicą jest fakt, że to kurier odbierze od Ciebie paczkę. Oznacza to, że będziesz mógł spokojnie czekać w domu, bez potrzeby biegania po paczkomatach. Podczas zgłaszania zwrotu zostaniesz poproszony o wskazanie dnia oraz godziny przyjazdu kuriera. Ostatnią opcją jest darmowy zwrot do punktu DHL POP. Jeśli zdecydowałeś się na tę formę zwrotu to musisz najpierw zarejestrować zgłoszenie na stronie. Po wypełnieniu formularza wygenerowana zostanie etykieta zwrotu, którą należy nakleić na paczkę. Później wystarczy zanieść paczkę do dowolnego punktu i przekazać pracownikom. Gdy przesyłka dotrze na magazyn to zostaniesz o tym powiadomiony. W ciągu trzech dni roboczych powinieneś otrzymać środki pieniężne na konto.
4F – zwroty są zawsze możliwe?
Oczywiście zwrot nie przysługuje, jeśli produkty posiadają ślady użytkowania lub są wyraźnie uszkodzone. Obsługa klienta działa cały czas, dlatego w przypadku jakichkolwiek pytań możesz się śmiało kontaktować. W sieci można znaleźć wiele pozytywnych komentarzy na temat konsultantów firmy 4F. Jeśli po dłuższym czasie oczekiwania nie będziesz widział pieniędzy na koncie to pozostaje skontaktować się z bankiem. 4F zwroty są jednymi z najlepiej działających na rynku.