Szkolenie „Mity a rzeczywistość PR. Buduj pozytywny wizerunek swojej firmy”.

17 Kwi

Jeśli chcesz świadomie prowadzić działania Public Relations swojej firmy, jesteś przedsiębiorcą i interesuje cię ten temat, to przyjdź na szkolenie „Mity a rzeczywistość PR. Buduj pozytywny wizerunek swojej firmy” organizowane przez Pracodawców Pomorza 27 kwietnia (poniedziałek) w godzinach 13.00-16.00.

Wielu właścicieli małych i średnich firm w gorączce codziennego życia zawodowego nie zwraca uwagi jak ważne są szeroko rozumnie działania Public Relations. Laikom PR kojarzy się głównie z publikacjami informacji o firmie w mediach (tradycyjnych i elektronicznych). Nic bardziej mylnego. Public Relations to zgodnie z definicją Brytyjskiego Instytutu PR „świadome, planowane i ciągłe wysiłki mające na celu ustanowienie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia między daną organizacją a jej otoczeniem (publicznością)”. Zabrzmiało strasznie i niezrozumiale? A tak naprawdę każdy przedsiębiorca, każdego dnia prowadzi działania PR – prawdopodobnie często nawet nieświadomie.

Public Relations to bardzo obszerny dział marketingu w którego zakres wchodzą między innymi: komunikacja z klientem, politykami/urzędnikami (public affairs, lobbying), kontakty z mediami (media relations, press realtions), społeczność lokalna (community relations), komunikacja wewnątrz firmy/organizacji (internal PR) i oczywiście relacje inwestorskie (investor relations).

Podczas szkolenia, które poprowadzi Justyna Wojtaszczyk, właścicielka agencji KeyK Project Marketing&Media dowiesz się między innymi:

  • Co to tak naprawdę jest Public Relations?
  • Dlaczego warto mieć strategię PR swojej firmy.
  • Jakie są PRowe mity, które nadal pokutują w firmach i nie pozwalają im się rozwinąć.
  • Jakie są kanały komunikacji PR (na wybranych przykładach)
  • Jak ważny jest monitoring mediów.

Jaki jest cel szkolenia? Pokazanie praktycznego spektrum działań PR jakie mała i średnia firma może realizować przy ograniczonych zasobach kadrowych i finansowych – mówi Justyna Wojtaszczyk. – Doskonale znam specyfikę działania MŚP bo takie firmy to właśnie nasi klienci. Od ponad 10 lat. Wiem jakie są bolączki i jak wielkie potrzeby związane z szeroko pojętym PR. Mam nadzieję, że nasze pierwsze szkolenie (a zdradzę tajemnicę, że mamy zaplanowane już kolejne) pomoże wiele mitów związanych z PR obali wiele stereotypów wyjaśni i mam nadzieję, że natchnie do aktywnych i skutecznych działań firmy w nim uczestniczące – dodaje.

Zarejestruj się już TERAZ!

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.