Lady Business Club, czyli spotkania dla kobiet biznesu

21 Lut

Konsekwencja i wytrwałość to główne elementy naszego przepisu na sukces –  twierdzi Emilia Bartosiewicz –  prezes Lady Business Club, klubu dla kobiet biznesu, który swoje cykliczne spotkania organizuje także w Trójmieście. Oprócz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, główną misją klubu jest budowanie długofalowych relacji i zaufania pomiędzy jego członkiniami.

Na spotkanie do Hotelu Haffner w Sopocie przybyło ponad 50 pań. Tematem spotkania był „Wizerunek i wewnętrzna klasa – przepustką do sukcesu w biznesie”. O tym, jak ważne jest kreowanie własnej marki, nie trzeba było nikogo przekonywać. Jak jednak robić to konsekwentnie, i na co zwracać uwagę, tłumaczyły założycielki Lady Business Club – Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak. – Działamy wg motta Steva Jobsa: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”.

Jednym z prelegentów była właścicielka Szkoły Stylu i Wdzięku „Wysoka Szpilka” Katarzyna Krajewska – Turyczyn.

– Czy któraś z was myślała, że zmieniając wizerunek, zmianie też podda swoje życie? – pytała. Na odpowiedzi nie trzeba było długo czekać. Pojawiła się lawina osobistych historii. Katarzyna Krajewska – Turyczyn jest ekspertem w dziedzinie mody, fotografii, grafiki komputerowej i marketingu. – To przede wszystkim moje pasje, które połączyłam w biznes. – Teraz właścicielka „Wysokiej Szpilki może zajmować się tym, co kocha i dzielić się swoją wiedzą. Podczas swojej prezentacji uświadamiała innym kobietom podstawowe błędy, które popełniają dobierając ubiór i dodatki, oraz przeprowadziła krótkie szkolenie sprzedażowe.

Jak zaprezentować swoją markę w mediach i dotrzeć do klientów? W natłoku innych reklam nie jest to łatwe. Pomoc zaoferował Jarosław Waśkiewicz, redaktor naczelny portalu biznesnafali.pl, autor bloga pochwalawartosci.pl. – Chcę angażować, opisywać, rozmawiać i przez to pomagać innym w ich biznesach.

I choć Lady Business Club organizuje spotkania dla kobiet, mężczyzna w roli prelegenta sprawdził się świetnie.

fot. Gordon Blackler
fot. Gordon Blackler

Oprócz przygotowanych wystąpień prelegentów, każdy z gości mógł opowiedzieć o sobie, marce którą tworzy i drodze, którą musiał pokonać, by znaleźć się w obecnym miejscu ścieżki kariery.

Marzena Niewiarowska, właścicielka marki Stylab i Monika Staniecka odważyły się wystąpić podczas spotkania Lady Business Club. Monika zajmuje się psychologią koloru. Nie zawsze jednak świadomie potrafiła korzystać z palety barw.

Wiedzieliście o kolorze czerwonym i jego sile? Ja dzięki czerwieni stałam się bardziej pewna siebie, energiczna i zauważalna, także przez mężczyzn. – Monika o kolorach opowiadać może długo, wszystkim paniom dała także radę. – Jeśli mamy kolor, który lubimy, ale niekoniecznie nam pasuje, nie bójmy się go! Zastosujmy go w dodatkach, albo postawmy na bieliznę w tym kolorze.

Czy takie spotkania są potrzebne? Zdecydowanie tak!  – Promowanie firmy i własnej marki jest łatwiejsze, gdy ma się wsparcie koleżanek. – sądzi Karolina Łukaszewska, właścicielka zszafywziete.pl. – Takich spotkań brakowało w Trójmieście, a to bardzo fajne wydarzenie.

Podobnego zdania jest Weronika Bajduszewska, firma Weba Incentive. – Ten temat był dla mnie znany. Sama zajmuję się organizacją spotkań firmowych. Powinniśmy szerzyć tę wiedzę, szczególnie wśród kobiet prowadzących własne biznesy.

Elżbieta Trella, założycielka Ella sądzi jednak, że choć pomysł spotkań jest świetny, można by podjąć pewne tematy szerzej. – To były podstawowe informacje, czuję niedosyt i chętnie zagłębiłabym się bardziej w te tematy.

Na szczęście dla wszystkich pań, które pragną udoskonalać swoje biznesy i zdobywać nowe doświadczenie Lady Business Club zapowiada, że już wkrótce odbędzie się kolejne spotkanie na Pomorzu.
 W tej chwili Wieczory Biznesowe z Lady Business Club są organizowane w Warszawie, Trójmieście, Katowicach. W drugiej połowie roku mamy plany aby zorganizować spotkania również w innych miastach, m.in. w Toruniu, Szczecinie oraz Suwałkach. – mówi Emilia Bartosiewicz.

fot. Gordon Blackler
fot. Gordon Blackler

Drugim z projektów jest Akademia Marki z Klasą, który jest kolejnym krokiem w budowaniu własnej marki.
  Personal Branding to ciągły proces, który wymaga nieustającego rozwoju, czasem lekkich modyfikacji i ogromnej konsekwencji. – twierdzą zgodnie założycielki.  – Obecnie na rynku jest wiele stowarzyszeń, organizacji czy spotkań biznesowych dla kobiet biznesu. Kobiety często szukają inspiracji, nowych pomysłów, kontaktów czy partnerów biznesowych, a rynek oferuje wiele propozycji. Wieczory biznesowe z Lady Business Club różnią się od innych spotkań przede wszystkim atmosferą i uczestniczkami, które są weryfikowane na etapie zgłaszania chęci udziału. W tej chwili większość z nich przychodzi dzięki rekomendacjom aktualnych członkiń czy naszych sympatyków. Dbamy o każdy szczegół spotkania, od wartości merytorycznych wystąpień naszych gości, poprzez dobór partnerów spotkania, miejsca spotkania, czy oprawę spotkania w postaci cateringu, przekąsek czy wyselekcjonowanego wina. Każda z pań może wziąć udział w naszym spotkaniu 2 razy, później albo zdecyduje się na członkostwo w Lady Business Club, albo nie ma możliwości udziału w kolejnych spotkaniach. To daje nam pewność, że panie chcą świadomie uczestniczyć w naszych spotkaniach, dzielić się z innymi swoją wiedzą oraz nawiązywać długofalowe relacje towarzyskie i przede wszystkim biznesowe.

Spotkania Lady Business Club to zdecydowanie warte uwagi wydarzenia w trójmiejskiej przestrzeni biznesowej. Już wkrótce my3miasto.pl poinformuje Was o ich kolejnej odsłonie.

Fot. tyt.: G. Blackl

 

4 Replies to “Lady Business Club, czyli spotkania dla kobiet biznesu

  1. Pingback: ”Dlaczego warto zaprzyjaźniać się z konkurencją?” Wieczór Biznesowy w Zatoce Sztuki | my3miasto.pl

  2. Pingback: Wieczór biznesowy z Lady Business Club „Biznes & Styl”. „Savoir vivre sztuką życia” | my3miasto.pl

  3. To sprawdzony, rewelacyjny pomysł integrowania się kobiet. Wspierania się w biznesie i…w codziennym życiu, co też przychodzi z czasem. Mieszkam daleko (Wrocław), ale w moim mieście taka konwencja współpracy kobiet aktywnych, sprawdza się BARDZO. Trzymam kciuki za 3-miejskie kobiety:)

  4. Pingback: A co, jeśli postawisz na siebie? II Edycja Programu Personal Branding – Bądź widzialną Marką | my3miasto.pl

Pozostaw odpowiedź Danuta Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.