Wieczór biznesowy LBC. Czy istniejący system sprzedaży odchodzi do lamusa? Jeśli tak, co to oznacza dla twojej firmy?

15 Lut

19.02.2015, godz. 18:30, w Villi Antonina w Sopocie, odbędzie się kolejny wieczór biznesowy, zorganizowany przez Lady Business Club. Temat przewodni spotkania: „Czy istniejący system sprzedaży odchodzi do lamusa? Jeśli tak, co to oznacza dla twojej firmy?”. 

Każda firma, która chce zdobyć lojalność klientów, musi znaleźć sposób, aby zmienić pasywnie zadowolonych klientów w orędowników i promotorów jej produktów oraz usług. To zazwyczaj wymaga zrobienia czegoś godnego uwagi – czegoś wystarczająco odmiennego, aby klienci to dostrzegli i powiedzieli o tym innym. Poprzeczka została podniesiona. ”Radykalna rewolucja w zarządzaniu” – Stephen Denning.

Dzisiaj przedsiębiorcy zamiast skupiać się na dostarczaniu usług i produktów muszą opanować sztukę prowadzenia interaktywnej konwersacji, opowiadać autentyczne historie, zadawać otwarte pytania oraz nauczyć się słuchać swoich klientów. Buduj z nami ogólnopolską SPOŁECZNOŚĆ AKTYWNYCH KOBIET SUKCESU. Posłuchaj ekspertów, którzy na co dzień uczą jak zapewniać wartość podczas każdej przeprowadzanej transakcji z klientem. Zapraszamy na wyjątkowy wieczór, w trakcie którego dowiesz się o trendach w nowoczesnym zarządzaniu satysfakcją klienta – zachęcają organizatorki: Emilia Bartosiewicz oraz Ewa Czertak.

Wydarzenie należy do cyklu spotkań i konferencji w wybranych miastach Polski. Akcja adresowana jest do wszystkich przedsiębiorczych kobiet, które myśląc o własnym rozwoju zawodowym i biznesowym szukają fachowego wsparcia i sprawdzonych kontaktów.

Podczas spotkania:

– uczestniczki otrzymają listę 9 praktyk, by dzięki nim doprowadzić do zwiększenia zadowolenia swoich klientów
– dowiedzą się czym jest wartościowa relacja biznesowa i jak stworzyć grupę orędowników wspierających twoją markę
– usłyszą jak zaplanować system obsługi klienta stawiając sobie za cel nieustanne zachwycanie klienta
– dowiedzą się o podstawowych różnicach pomiędzy marketingiem a obsługą klienta

Do udziału w spotkaniu organizatorki zapraszają:

– członkinie klubu Lady Business Club oraz ich gości
– przedsiębiorcze Panie, prowadzące firmę minimum 2 lata (małe, średnie i duże firmy)
– uczestniczki Programu Personal Branding „Bądź widzialną Marką” Akademii Marki z Klasą
– kobiety biznesu, które chcą budować przewagę konkurencyjną i tworzyć markę własnego nazwiska
– przedsiębiorcze i aktywne osoby, które chcą zmiany w życiu i biznesie

Wieczór Biznesowy to niepowtarzalna okazja do budowania szczerych relacji, jak i również możliwość spędzenia czasu w gronie wybranych osób, prowadzących własny biznes. To dawka praktycznej wiedzy z zakresu promocji firmy, budowania marki, wizerunku oraz budowania własnej przewagi ma rynku.

Lady Business Club to pierwszy ogólnopolski, elitarny klub dla właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie. Klub powstał trzy lata temu i działa zgodnie z misją wspierania pozycji Kobiet biznesu poprzez budowanie ich pewności siebie, doskonalenie kompetencji rozwoju zawodowego i osobistego oraz budowanie rozpoznawalności ich osobistej marki w świecie realnym oraz w internecie. To również sieć społecznościowa, w której klubowiczki mogą nawiązać nowe kontakty biznesowe; to miejsce, które  przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijają osobistą markę.

Akademia Marki z Klasą to pierwsza organizacja szkoleniowa, która kompleksowo łączy proces budowania osobistej marki z działaniami marketingowymi, PRowymi, wizerunkowymi z rozwojem osobistym.  Akademia to zespół ekspertów w dziedzinach: personal branding, coaching, etykieta, osobisty marketing w sieci, e- wizerunek, stylizacja ubioru, fryzury i wizaż, fotografia biznesowa. Akademia Marki z Klasą specjalizuje się w Personal Branding i proponuje półroczny Program budowania marki osobistej Bądź widzialną Marką. Program dedykowany jest właścicielom małych, średnich i dużych firm oraz osobom indywidualnym, którzy poprzez rozpoznawalność nazwiska chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększyć wartość swoich usług i produktów.

PRELEGENTKI:

ALEKSANDRA HARASIUK –  konsultant w zakresie strategii obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, komunikacji. Absolwentka Prywatnej Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie Wydziału Strategii Finansowych i Inwestycyjnych o kierunku bankowość. W instytucjach finansowych przepracowała 16 lat – m. in. w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo – Kredytowej im F. Stefczyka, Powszechnym Banku Kredytowym SA, Kredyt Banku SA, Xelion Doradcy Finansowi.
W organizacji Pracodawcy Pomorza pełni funkcję Przewodniczącej Sekcji Handlu i Usług, Animatora Klastra podmiotów ekonomii społecznej w OWES oraz Przewodniczącej Platformy Przedsiębiorczości im. Henryka Kaczmarka – Kanolda, w ramach której inicjowana jest współpraca pomiędzy uczniami, nauczycielami i przedsiębiorcami w tematach dotyczących przedsiębiorczości.  Uczestniczy w szkoleniach przygotowujących do otwarcia własnej firmy bierze udział w pracy komisji, oceniających biznesplany. Misja GOOD AT SERVICE: „pomoc liderom w identyfikowaniu i przezwyciężaniu barier utrudniających osiąganie dobrych wyników sprzedażowych”.

EWA CZERTAK – pierwsza w Polsce ekspertka personal brandingu, która w Akademii Marki z Klasą buduje silne marki przedsiębiorczych kobiet na terenie całej Polski. Twórca i Prezes Akademii , współtworzy Lady Business Club. Od 2004 Certyfikowany coach, mentor, Master Business Trainer, ekspert centrum kariery GoldenLine prelegentka konferencji dla kobiet, praktyk storytellingu, autorka artykułów o personal brandingu, pisze bloga Bądź widzialną Marką, czas wolny aktywnie spędza z rodziną. Biega, jest maratończykiem, zgłębia sztukę jeździectwa, szuka wciąż nowych wyzwań i skutecznych dróg rozwoju. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

EMILIA BARTOSIEWICZ – założycielka i prezes Lady Business Club – pierwszego w Polsce elitarnego klubu biznesowego dla właścicielek firm, ekspert e-wizerunku i budowania osobistej marki w sieci, współzałożycielka Akademii Marki z Klasą, twórczyni pierwszego w Polsce portalu biznesowego z klasą www.ladybusiness.pl. Szczęśliwa mama 10-miesięczenj Heli. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Wspiera przedsiębiorcze kobiety w budowaniu ich marek w internecie.

A swoje historie sukcesu opowiedzą uczestniczki spotkania – kobiety sukcesu, chcące dzielić się swoimi doświadczeniami.

Wstęp: 45zł, płatny przelewem przed spotkaniem: Idea Bank, 40 1950 0001 2006 0190 8293 0002 lub 55 pln gotówką w dniu spotkania, członkinie Lady Business Club: 20zł.

Wymagana wcześniejsza rejestracja: lady@ladybusinessclub.com. Organizatorki proszą o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona!

UWAGA: Pierwszeństwo mają
– członkinie Lady Business Club i ich goście
– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy,
– osoby zarządzające, które chcą budować samodzielnie własną pozycję na rynku (zaproszenie nie dotyczy osób z obszaru szkoleń i coachingu)

Partnerzy spotkania: Villa Antonina, Dolio Vini, Sensi Studio Urody, Małe Kilometry, Anja Coraletti, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, my3miasto.pl, Good at Service.

Partnerzy medialni: Magazyn Dolce Vita, Magazyn eStilo!, www.miastokobiet.pl, ladybusiness.pl, trójmiasto.pl, my3miasto.pl, gwe24.pl, Express Biznesu, Magazyn Prestiż Trójmiejski.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.