Trójmiejskie Wenusjanki wiedzą jak być smart! (KONKURS)

10 Wrz
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Koniec lata to idealny czas na zaaplikowanie sobie dawki dobrej energii, ale i wiedzy. Nowa Wenusjankowa formuła właśnie taka będzie: połączeniem miłego spędzenia czasu z rozwojem i nauką jak być w życiu smart. Najbliższe spotkanie (19 września, godz. 18:00 w Sky Clubie), będzie więc poświęcone tematom związanym z wizerunkiem, ale i kulturą biznesową. Dla naszych Czytelniczek mamy wejściówki!

Dbałość o wizerunek w życiu zarówno zawodowym jak i prywatnym jest bardzo ważna. Wszak jak nas widzą, tak nas piszą. W mediach co raz więcej mówi się o korzystaniu z dobrodziejstw medycyny estetycznej, choć dla wielu pań temat ten wciąż jest kontrowersyjny.

Pierwszy gość spotkania, Magdalena Dobosz-Kawałko, dermatolog i absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, odczaruje mity związane z tą dziedziną medycyny, podpowie jak zadbać o skórę, aby wyglądała młodo, ale również naturalnie i elegancko. Nie zabraknie też wskazówek jak pielęgnować twarz i ciało jesienią, aby odwdzięczyło nam się zdrowym wyglądem.

Początek eventu poświęcony będzie wizerunkowi zewnętrznemu, natomiast w drugiej części odbędą się mini-warsztaty i degustacje wykwintnych trunków. Często pojawiają się pytania jaki rodzaj alkoholu wybrać na oficjalne spotkania firmowe lub czy wypada zakończyć udane negocjacje lampką szampana. Wiele z Was pewnie zastanawia się również nad tym jaką markę trunków wybrać, aby na potencjalnym partnerze biznesowym zrobić jak najlepsze wrażenie. Na te i inne nurtujące nas pytania związane z rolą alkoholu w kulturze biznesowej odpowie ekspert – Łukasz Matusiak – doświadczony manager i trener od lat związany z branżą horeca.

Panie dowiedzą się m.in.:
– jak sprawdzać jakość alkoholu;
– co wybierać na oficjalne spotkania;
– jak przygotować wykwintne drinki na bazie szampana.

Kiedy? 19 września 2016r., godz.18.00
Gdzie? Olivia Sky Club, ul. Grunwaldzka 472 Gdańsk
Wstęp: 50 PLN
Więcej informacji oraz rejestracja: www.wenusjanki.com.pl

 

UWAGA: Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj zaproszenie na spotkanie Wenusjanek.

Jakie jest główne założenie projektu Wenusjanki – be smart?

Odpowiedzi przesyłajcie na adres konkursy@my3miasto.pl do piątku (16 września) do godziny 11.00. W temacie wiadomości należy wpisać KONKURS MY3MIASTO.PL – WENUSJANKI. Pamiętajcie o zapoznaniu się z regulaminem oraz dopisaniu swoich danych, adresu e-mail i telefonu kontaktowego, który pozwoli nam szybciej skontaktować się ze zwycięzcą. Nagrodzeni zostaną autorzy wylosowani spośród listy wiadomości zawierających poprawne odpowiedzi.

REGULAMIN KONKURSU

1. Konkurs trwa do 16 września, do godziny 11.00.

2. Konkurs jest prowadzony za pomocą wysyłki e-mailem odpowiedzi na zadane pytania.

3. Konkurs nie jest organizowany, wspierany ani sponsorowany przez serwis facebook.com.

4. Nagrodami w konkursie są wejściówki na spotkanie Wenusjanki be smart!

Powodzenia!

AKTUALIZACJA: Konkurs został rozstrzygnięty. Gratulujemy zwycięzcom, a pozostałych zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach, które wkrótce pojawią się na naszej stronie.

 

Wenusjanki – be smart!
Idea Wenusjanek narodziła się 3 lata temu, kiedy to odbyły się pierwsze spotkania w Krakowie, Warszawie i Kielcach. Po 3 latach zdecydowałyśmy się na zmiany i od sierpnia ruszamy z projektem Wenusjanki – be smart, który będzie uczył Panie jak być smart, aby świadomie i skutecznie zarządzać swoim życiem. Więcej informacji na temat zbliżających się wydarzeń: www.wenusjanki.pl oraz na fanpage’u: www.facebook.com/Wenusjanki/?fref=ts

Organizator
Nad całością wydarzenia czuwa Come Creations Group, agencja PR i eventowa z Warszawy, na której czele stoi Anita Kijanka. Firma działalność rozpoczęła w 2012 r. Od trzech lat firma z sukcesami organizuje takie wydarzenia jak: Wenusjanki, KielceCom.

Partnerami wydarzenia są:
XBS, Pernod Ricard, Champagne G.H. Mumm, The Glenlivet Whisky, Klinika Dobosz i Partnerzy, Magazyn SENS, My3miasto.pl, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, SheFoot, GLOV, Olivia Sky Club, Szafran i Miód.

Fot.tyt.: Natalia Peplińska Fotografia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.