„Klient na całe życie, czyli koniec ciśnienia w sprzedaży”

7 Mar
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Ogólnopolska Konferencja Biznesowa MAKE YOUR BUSINESS BETTER „Klient na całe życie, czyli koniec ciśnienia w sprzedaży” odbędzie się 13 marca w godz. 17:30–21:30 w sopockim hotelu Haffner, przy ul. Haffnera 59. Trwają zapisy.

Wszyscy konkurujemy na zatłoczonym rynku idei, usług i produktów. Jest wiele sposobów rywalizowania i wyróżnienia swojej oferty. Sprzedasz więcej, gdy nauczysz się elastycznej sprzedaży swoich usług i produktów. Zastąp tradycyjny cykl sprzedaży w swojej firmie cyklem kupowania – opowiadają organizatorki. I dodają: – Zapraszamy na 68 Ogólnopolską Konferencję Biznesową MAKE YOUR BUSINESS BETTER „KLIENT NA CAŁE ŻYCIE CZYLI KONIEC CIŚNIENIA W SPRZEDAŻY” z udziałem najlepszych praktyków i przedsiębiorców. Tylko tu masz szansę usłyszeć o nowej erze w sprzedaży – erze sprzedaży elastycznej.

Zobacz TUTAJ na czym polega SPRZEDAŻ ELASTYCZNA.

Jeśli nie będziesz próbować wykorzystać klienta, to zdziwisz się jak dużo sprzedasz. Klienci nie lubią sprzedaży agresywnej, nie lubią presji i targowania się o cenę. Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że coraz trudniej stosować strategię sprzedaży agresywnej w świecie, w którym kontrolę sprawuje klient. Kiedy wszyscy mogą zajrzeć na Twoją stronę, przeczytać ofertę Twojej konkurencji, zapoznać się z niezależnymi opiniami ekspertów, blogerów czy w sekundę dotrzeć na fora internetowe za pomocą smartfona. Oznacza to, że żyjemy w zupełnie innym świecie sprzedaży niż jeszcze kilka lat temu.

Termin i miejsce: 13.03.2017, godz. 17:30 – 21:30 / Sopot, Hotel Haffner, ul. Haffnera 59

Dlaczego powinieneś uczestniczyć w konferencji?

 Dowiesz się jak możesz edukować i zrozumieć swoich klientów, zamiast im przeszkadzać w osobistym procesie zakupowym;
– Ponieważ klient ma teraz kontrolę nad procesem sprzedaży i chce kupować zgodnie ze swoim rytmem;
 Ponieważ to konsumenci za pomocą wyszukiwarek i portali społecznościowych znajdują firmy, z którymi chcą prowadzić interesy;
 Ponieważ dzisiaj zamiast jednostronnej nachalności sprzedaż polega na dostarczeniu właściwej treści dokładnie w momencie, w którym kupujący tego potrzebuje.

 Nasi eksperci zaproponują rozwiązania w sprzedaży na miarę nowoczesnej firmy.
Dobra wiadomość dla uczestników spotkania: badania potwierdzają, że w dzisiejszych czasach ludzie LUBIĄ KUPOWAĆ, gdyż mają więcej opcji niż w przeszłości mówią organizatorki.

Może to najlepszy czas nauczyć się profesjonalnie sprzedawać. A może sprzedaż nie jest dla Ciebie i chcesz zatrudnić handlowca lub powiększyć dział sprzedaży?

– Na konferencji będziesz miał okazję zadać pytania bezpośrednio prelegentom, ale również uczestnikom wieczoru. Będziesz w gronie doświadczonych przedsiębiorców, właścicieli ze stażem nie mniejszym niż dwa lata w prowadzeniu firmy. To nas wyróżnia, spotykamy się w sprawdzonym gronie. Po konferencji żadna wizytówka nie wyląduje w koszu, ponieważ tu dbamy o przedstawienie swoich gości i kojarzymy osoby i biznesy.  Jeśli zastanawiasz się nad pierwszą konferencją z nami, zapytaj znajomych, którzy już nas poznali. Potwierdź, że to najbardziej merytoryczne konferencje dla przedsiębiorców, dostosowane do rzeczywistych wyzwań i potrzeb małych i średnich firm – zachęcają organizatorki.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:

RADOSŁAW PROTAZIUK – W sprzedaży od ponad 10 lat. Prowadzi szkolenia w obszarze rozwoju i zarządzania zespołem sprzedażowym, zarządzania przez cele, negocjacji, rozwoju biznesu. Poprzez podnoszenie określonych wcześniej kompetencji, pomaga w budowaniu postawy managera pracownikom którzy planują rozwój swojej kariery w kierunku kreatywnego oraz skutecznego zarządzania.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Sprzedasz więcej, gdy nauczysz się elastycznej sprzedaży swoich usług i produktów.

KAMILA WROCIŃSKA – Manager z blisko 20 letnim doświadczeniem zawodowym, konsultant biznesowy, rekruter i trener sprzedaży. Współpracuje ze swoimi klientami w obszarze poszukiwania, szkolenia i zarządzania personelem. Prezes Zarządu Milado Centrum Rozwoju Personalnego Sp. z o. o. W sprzedaży od 20 lat. Uwielbia sprzedaż, bo dzięki temu rozwiązuje wiele problemów klientów. Zaczynała od pracy w firmie informatycznej, gdzie zarządzała najpierw działem sprzedaży, później połączonymi działami sprzedaży i serwisu oraz pełniła rolę Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania systemem jakości zgodnym z ISO 9001. Aktywny członek organizacji Toastmasters – międzynarodowej organizacji non-profit, której celem jest szerzenie umiejętności komunikacji, przemawiania publicznego i przewodzenia.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak zatrudnić idealnego handlowca. Najważniejsze kroki w poszukiwaniach odpowiedniego kandydata.

EMILIA BARTOSIEWICZ  Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Dyrektor Zarządzająca w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club – pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Współtworzy Akademię Marki z Klasą. Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Osobisty marketing. Sprzedawaj nie sprzedając, czyli jakie treści w internecie sprzedają najwięcej.

Swoją historię marki przedstawi aktywna i ambitna kobieta biznesu, adeptka Akademii Marki z Klasą.

Bilety można kupić TUTAJ.

Do udziału zachęcamy:

Przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych;
Właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy;
 Osoby decyzyjne, na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach, zainteresowane poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia;
 Członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące;
 Osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą.

Rezerwacja miejsca i pytania: milena.szczesna@businessunlimited.pl.
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited: firma konsultingowo–marketingowo–PR–owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Więcej informacji o spotkaniu TUTAJ.

Portal my3miasto.pl ma przyjemność być patronem medialnym konferencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.