Zostań mistrzem planowania eventów. Rusza Akademia Event Managera

5 Paź
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Trwają zapisy na Akademię Event Managera. Szkolenie organizowane przez Event Talent i Skills You Need to 6 dni intensywnych warsztatów z doświadczonymi praktykami z branży, a także możliwość opracowania planu własnego eventu pod okiem ekspertów. Pierwsze spotkanie zaplanowano na 22 października.

Marzysz o własnej agencji eventowej? Wiążesz swoją przyszłość z organizacją konferencji, sympozjów, targów, spotkań branżowych lub premier produktów? Chcesz zaproponować klientowi ciekawy event lub pomysł na szkolenie? Wyznaczono Cię do zorganizowania imprezy z okazji firmowego jubileuszu? To wydarzenie właśnie dla Ciebie!

Uczestnicy startującej 22 października Akademii Event Managera będą mogli nauczyć się wszystkiego, co niezbędne w pracy osoby profesjonalnie zajmującej się organizacją eventów. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzielić się będzie dziesięciu prelegentów – specjalistów z branży eventowej. Słuchacze Akademii będą mieli okazję sprawdzić zdobyte umiejętności podczas praktycznych warsztatów, a także wykonując projekt własnego eventu, który następnie zostanie omówiony wspólnie z kadrą szkoleniową.

Postanowiliśmy, że podczas Akademii każdy jej uczestnik będzie musiał opracować swój własny projekt eventu od A do Z. Dlaczego? Ponieważ sama kiedyś uczestniczyłam w przeróżnych szkoleniach i wiem, jak trudno jest potem zdobytą wiedze przełożyć na konkretne zadanie. Chcemy pomóc naszym uczestnikom i w trakcie trwania Akademii, umożliwiamy im opracowanie pełnego projektu eventu, czy to będzie projekt zorganizowania konferencji, prezentacji produktu, czy koncertu, każdy zdecyduje sam. Ostatniego dnia uczestnicy Akademii będą mieli okazję przedstawić nam swoje pomysły i wspólnie je omówimy wskazując ich zalety i wady – mówi Dorota Połom, prelegentka Akademii Event Managera.

Szkolenie w ramach Akademii Event Managera przewiduje 45 godzin zajęć warsztatowych. Uczestnicy będą spotykać się na weekendowych sesjach co dwa tygodnie. Wizualna oprawa eventu, kosztorys, tajniki współpracy z mediami, sposoby na pozyskanie inwestorów i sponsorów – to tylko niektóre umiejętności praktyczne, których nauczą się przyszli managerowie.

​– Naszym pomysłem na Akademię Event Menagera jest stworzenie instytucji kompleksowo przygotowującej chętnych do pracy przy eventach. Nie chcemy skupiać się jedynie na osobach chętnych do pracy przy ich organizacji, brakuje na naszym rynku szkoleń i nauki  w kierunkach technik oświetlacz, dźwiękowiec czy technik sceniczny. Chcemy umożliwić zainteresowanym, zdobywanie tej wiedzy poprzez organizację kursów a w późniejszym czasie może i w naszej stacjonarnej Akademii. W przyszłości chcemy także uruchomić Szkolenia dla Event Menagerów w innych miastach w Polsce m.in. w Olsztynie, Toruniu i Poznaniu – mówi Bartosz Kłopotek-Główczewski, wieloletni kierownik produkcji w Telewizji Polsat.

Zajęcia w ramach Akademii Event Managera będą odbywać się w Operze Leśnej w Sopocie, czyli obiekcie kojarzonym z największymi wydarzeniami kulturalno-rozrywkowymi w regionie. Każdy z uczestników będzie miał niepowtarzalną okazję, żeby poznać wnętrze sopockiej Opery od zaplecza i lepiej zaznajomić się z technicznymi zagadnieniami procesu przygotowywania wydarzenia kulturalnego.

Kiedy pięć lat temu wkraczałem na rynek eventowy ze swoim pierwszym autorskim projektem, nie było niestety możliwości odbycia szkolenia czy kursu z takim programem, który mógłby przygotować mnie na róznego rodzaju „schody” w tej branży. Po dziesiątkach zorganizowanych eventów i błędów, które przy nich popełniłem, pojawiła się w mojej głowie myśl aby stworzyć miejsce dla osób, które tak jak ja chciałyby działać w branży eventowej. Miejsce, gdzie błędy innych staną się dla wskazówką i przestrogą a sukcesy, inspiracją do działania. Dlatego właśnie uważam, że Akademia Event Managera to doskonały wybór dla wszystkich związanych z branżą eventową – przekonuje Daniel Kulaszewicz, jeden z inicjatorów projektu.

Akademia zakończy się omówieniem projektu jak i wydaniem certyfikatu zawierającego m.in. opis poszczególnych umiejętności zdobytych w trakcie zajęć. Rejestracja uczestników odbywa się drogą elektroniczną na stronie internetowej www.eventmanager.evenea.pl.

baner_ostateczna-wersja

>>DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU<<

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.