Po dotacje na biznes może sięgnąć każdy bezrobotny

13 Lis

Osoby planujące założenie działalności gospodarczej przy wykorzystaniu środków Gdańskiego Urzędu Pracy mogą już zapomnieć o konieczności spełnienia dodatkowych wymagań niezbędnych do uzyskania dotacji. Obostrzenia dotyczące wieku, płci czy poziomu wykształcenia to już przeszłość. 13 listopada ruszył bowiem kolejny nabór wniosków … Read More »

O mentoringu w biznesie podczas „Śniadania Mistrzyń”

2 Lis

Pierwsze spotkanie z cyklu „Śniadanie Mistrzyń”, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Kobiet Biznesu, odbędzie się w piątek 17 listopada br., w godz. 9.00-11.00, w Restauracji On/Off w Gdyni (ul. Olimpijska 2, parter Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości).  Wydarzenie odbywa się w ramach Światowego … Read More »

Venture Day powraca do Gdańska

2 Lis

Venture Day od lat łączy świat biznesu z naukowym. Podczas konferencji organizowanej przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER i Pomorski Klaster ICT Interizon startupy spotkają się z inwestorami. A czołowi managerowie z Polski porozmawiają o wsparciu projektów naukowych i rozwoju innowacji … Read More »

Dowiedz się, jak stworzyć twórczy biznes

23 Paź

„Twórczy Biznes” to nowy cykl otwartych szkoleń dla twórców rękodzieła, podczas których dowiedzą się oni m.in. jak zarobić na rękodziele, jak je rozliczać i skąd dowiadywać się o kiermaszach. Organizatorem szkoleń jest Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości i Gdynia Rodzinna.

Pomysły na modernistyczną pamiątkę poszukiwane

20 Paź

Agencja Rozwoju Gdyni zaprasza projektantów, architektów, grafików oraz studentów tych i pokrewnych kierunków do udziału w konkursie „Pamiątka z Gdyni inspirowana modernizmem”. Chodzi o stworzenie gadżetu, który promować będzie Gdyński Szlak Modernizmu – jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych miasta.

„Live more. Pomerania” – Pomorze zaprasza na dłużej

19 Paź

„Województwo pomorskie – miejsce idealne do pracy, rozwoju i życia”, tak brzmi motto nowego projektu promocyjnego inicjatywy Invest in Pomerania. Celem kilkuletniej kampanii informacyjnej realizowanej pod hasłem „Live more. Pomerania” jest przyciągnięcie nowych oraz zatrzymanie potencjalnych pracowników na Pomorzu.