Padł rekord frekwencji. Turniej siatkarski BVB Cup 2015

1 Lip

32 zespoły reprezentujące 25 firm rywalizowały w piątej edycji turnieju siatkarskiego Beach Volleyball Business Cup 2015 rozegranego w weekend na sopockiej plaży. Zwyciężyła drużyna Adva Optical Networking, która zdobyła również nagrodę Sportowej Firmy Roku.

W dniach 27-28 czerwca plaża przy sopockim molo zamieniła się w miejsce sportowo-firmowej rywalizacji. 32 zespoły reprezentujące 25 firm zarówno polskich (np. Torus czy Grupa Lotos), jak i międzynarodowych (np. PwC czy Goyello) przystąpiły do rywalizacji w piątej już edycji turnieju siatkarskiego dedykowanego środowisku biznesowemu. Pierwszego dnia odbyły się rozgrywki grupowe z których wyłoniono 16 drużyn kontynuujących rywalizację następnego dnia według systemu brazylijskiego. Łącznie w ciągu dwóch dni rozegrano 110 meczy zapewniając bardzo wysoki poziom sportowej rywalizacji.

W tym roku naszej drużynie nie udało się wskoczyć na podium, ale mecze i tak dostarczyły mnóstwa emocji – mówi Monika Brzozowska z firmy Torus, dopingująca swoich kolegów z pracy grających w turnieju. Po zaciętej walce zwyciężył zespół Adva Optical Networking przed Sofitel Grand Sopot oraz Saur Neptun Gdansk. Nowością w tegorocznym turnieju był konkurs na Sportową Firmę Roku. Tutaj również wygrała Adva Optical Networking wyprzedzając Grupę Lotos oraz Goyello. Podczas tegorocznej edycji BVB Cup po raz kolejny pobito rekord frekwencji, zarówno wśród zespołów, jak i kibiców. Organizatorzy bardzo dziękują wszystkim za sportową rywalizację do samego końca.

Nad siatką i wokół marki
Ideą rozgrywanego do pięciu lat turnieju jest, oprócz dostarczenia sportowych emocji, integracja pracowników firm. – Sport wyzwala wiele pozytywnych emocji i jest świetną płaszczyzną integracji ludzi pracujących w jednej firmie. Widać to nie tylko po zawodnikach, ale także kibicach, którzy przychodzą dopingować swoje firmowe zespoły – komentuje Monika Reszko z Human – Concept & Solutions, pomysłodawczyni turnieju.

Eksperci wskazują, że sport jest doskonała alegorią naszego codziennego, pracowniczego życia. Na co dzień też jesteśmy przecież częścią zespołu, mamy wspólny cel, określone kompetencje i zakres odpowiedzialności. – Od wielu lat prowadzimy działania rozwojowe dla z firm z których część bierze też udział w turnieju. Widzimy więc te zespoły także w trakcie działań operacyjnych, gdzie budzimy ich potencjał i efektywność w realiach pracy. Wiele cech, takich jak skuteczność w życiu zawodowym, postawa zaangażowania i pozytywne nastawienie widoczne są także na boisku – dodaje Monika Reszko.

Źródło: Informacja prasowa

One Reply to “Padł rekord frekwencji. Turniej siatkarski BVB Cup 2015”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.