Wybierz Gdańsk!

28 Lip
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Wraz ze startem Jarmarku św. Dominika, jednej z najstarszych i największych imprez targowo-wystawienniczych w Europie, rusza akcja społeczno-edukacyjna „Wybierz Gdańsk. Do życia i do pracy” Fundacji Gdańsk Global. Projekt ma przybliżać odwiedzającym potencjał Gdańska, prezentując jego silne strony i przemawiające za nimi twarde argumenty oraz ludzi, którzy podjęli decyzję o tym, że to właśnie Gdańsk stanie się ich domem. Wybrali to miejsce do życia i do pracy. Patronat honorowy nad projektem objął Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz. Głównym partnerem akcji jest hub biznesowy Olivia Business Centre.

Gdańsk jest jednym z największych miast Polski i Regionu Bałtyku, należy też, wraz z metropolią, do najdynamiczniej rozwijających się centrów usług biznesowych (BPO) w Europie Środkowej. Położony na skrzyżowaniu szlaków wodnych i lądowych, jest także najważniejszym węzłem komunikacyjnym między południowo-wschodnią Europą a Skandynawią. Atutami Gdańska od zawsze, również dzięki lokalizacji, są otwartość, swobodny przepływ towarów i osób oraz, co za tym idzie, idei.

Tożsamość Gdańska od wieków kształtowała się pod wpływem wielu kultur. Miasto i dziś jest centrum wydarzeń – edukacyjnych, kulturalnych, sportowych. Atrakcyjność Gdańska potwierdza m.in. fakt rosnącej liczby jego mieszkańców*.

My – gdańszczanie – kochamy swoje miasto i doskonale wiemy dlaczego – mówi Jarosław Śmigiel, dyrektor marketingu w Olivia Business Centre. – Teraz pragniemy przekonać innych, że to wspaniałe miejsce nie tylko do życia, ale i do pracy. Miejsce, z którym warto związać się na lata a może na całe życie, również to zawodowe.

Projekt skoncentruje się na kluczowych, dla osób rozważających relokację, kwestiach, jak komfort życia, edukacja, praca, zdrowie, sport, kultura i sztuka, integracja społeczna, innowacyjność oraz przedsiębiorczość.

Dzięki współpracy z Międzynarodowymi Targami Gdańskimi akcja dotrze, jak szacują organizatorzy, do ponad półtora miliona osób (spoza Trójmiasta), odwiedzających Jarmark Dominikański. Argumenty przemawiające za zamieszkaniem w Gdańsku pojawią się bowiem m.in. na nośnikach informacyjnych i reklamowych promujących to wyjątkowe dla miasta wydarzenie.

Inicjatywie „Wybierz Gdańsk” dedykowana jest strona internetowa wybierzgdansk.pl, na której cyklicznie prezentowane będą m.in. informacje oraz ciekawostki dotyczące miasta, jak i sylwetki osób, które wybrały to miejsce do życia i do pracy. Akcja informacyjna prowadzona będzie także na Facebooku czy Instagramie. Startowi tej edycji projektu towarzyszy zmiana jego identyfikacji wizualnej. 

Docelowo projekt ma być prezentowany podczas kluczowych dla Gdańska wydarzeń, we współpracy z instytucjami, których działalność obejmuje promocję miasta i aglomeracji gdańskiej w Polsce oraz za granicą.

Organizatorem „Wybierz Gdańsk. Do życia i do pracy” jest Fundacja Gdańsk Global. Patronat honorowy nad projektem objął Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz. Akcję, obok Olivia Business Centre i Międzynarodowych Targów Gdańskich, wspierają także Pracodawcy Pomorza, Fundacja Gdańska, Europejskie Centrum Solidarności i Gdańska Organizacja Turystyczna.

Źródło: Informacja prasowa.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.