Zostań Ambasadorem CSR i poznaj odpowiedzialny biznes „od kuchni”

15 Sty

Spotkania i warsztaty z topowymi specjalistami CSR w Polsce, rozwiązywanie konkretnych case’ów CSR, szansa na organizację własnych wydarzeń i projektów promujących tematykę społecznej odpowiedzialności biznesu – to wszystko czeka na uczestników Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, do udziału w której studenci mogą zgłaszać się jeszcze do 16 stycznia.

Studenci zainteresowani społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR) zyskują kilka dodatkowych dni na aplikowanie do Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Termin przesyłania zgłoszeń przesunięto na 16 stycznia (wtorek). Rekrutacja odbywa się przez formularz dostępny na stronie lob.org.pl/ambasadorzy-csr/rekrutacja.

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to jedyny w Polsce tak prestiżowy i nastawiony na praktykę bezpłatny projekt edukacyjny dotyczący CSR, skierowany do studentów. W jego ramach funkcjonuje program Ambasadorów CSR i Konkurs CSR. Na najaktywniejszych Ambasadorów czekają atrakcyjne nagrody oraz szansa na uczestnictwo w programie „Staże w CSR-ze”, czyli płatny staż w firmie partnerskiej Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Program cały czas się rozwija, więc czternasta edycja Ligi przybrała nową formułę, opartą na czterech ścieżkach edukacyjnych, których opiekunami są firmy – partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu:
• zrównoważony rozwój, Orange
• komunikacja a CSR, Henkel
• zarządzanie a CSR, BGŻ PNB Paribas
• miejsce pracy, Ergo Hestia

Dzięki uczestnictwie w programie Ambasadorów CSR studenci mają unikalną okazję do poznania branży CSR „od kuchni” oraz budowania sieci kontaktów ze światem biznesu, administracji rządowej, organizacji pozarządowych i studenckich kół naukowych. Zyskują więc nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności przydatne w późniejszej pracy zawodowej, takie jak autoprezentacja, networking, prowadzenie szkoleń czy zarządzanie projektami.

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to edukacyjny program społeczny realizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, który wspiera rozwój przyszłych kadr menedżerskich i promuje odpowiedzialność jako standard funkcjonowania w biznesie i w życiu. Program dociera corocznie do ok. 3000 bezpośrednich i do ok. 23 000 pośrednich odbiorców.

Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.