V edycja konferencji Social Media Show za nami!

10 Kwi

3 dni wydarzeń, 200 uczestników, 20 prelegentów i niezliczona dawka wiedzy na temat komunikacji, kryzysów i najnowszych rozwiązań w branży social media i marketingu. W STARTERZE odbyła się 5. edycja Social Media Show organizowana przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

Jak co roku do STARTERA przybyli specjaliści, przedsiębiorcy, a także osoby, których fascynują nowe media. W związku z tym, że bilety rozeszły się błyskawicznie, a zapytań o wejściówki nie było końca, zdecydowaliśmy się na transmisję online, którą zapewnił nasz partner, firma KROL.PRO. Dzięki temu wystąpienia naszych gości śledziły osoby z całej Polski – opowiada Sara Miotk, koordynatorka Social Media Show z ramienia Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

 Social Media Show rozpoczął się prelekcją dla tych, którzy w Internecie prowadzą sprzedaż. Pixel, Google Adwords, targetowanie – o skutecznych narzędziach sprzedażowych opowiedzieli Tomasz Piotrowski i Mateusz Moroz z agencji Beeffective, która była partnerem wydarzenia.
Jak stworzyć odpowiedni regulamin? Ile osób powinna liczyć komisja? Kiedy konkurs, staje się loterią? Na te i inne pytania, odpowiedział Tomasz Palak, który choć poruszał kwestie prawne, skradł serce i uwagę publiczności. Prelegent fizycznie nieobecny to przyszłość konferencji – napisał na Twitterze jeden z uczestników. Cezary Kuik, warsztat poprowadził zza ekranu komputera. Po chwili cała sala rozmawiała na Messengerze z botem Discovery Channel Polska. Gorzką prawdę o tym, że Instagram Stories generuje 0% ruchu dla marki Cropp, zdradził Arkadiusz Dudkowski, a o wykorzystaniu LinkedIn w Employer Brandingu, odpowiedziała Magdalena Marszałkowska z marki Swarovski.

Od kiedy Facebook skutecznie ogranicza zasięgi komercyjnych fanpage’y coraz trudniej o nowych fanów. Pomysły na zaangażowanie odbiorcy przedstawiła agencja Beeffective oraz przedstawicielka marki Home&You. – Nie tłumacz klientowi jak ma kupić Twój produkt. Sprawdź jak on sam chce to zrobić i ułatw mu to – mówiła Paulina Walkowiak z cux.io. Na scenie Social Media Show pojawili się przedstawiciele takich marek jak: Lindt, Samsonite/Valentini czy Delivr. Gośćmi specjalnymi 5. konferencji byli Ania i Jakub Zając, twórcy bloga fashionable.com.pl. Zgromadzoną publiczność ciekawiły przede wszystkim kulisy współpracy blogerów z markami. Ania Zając zdradziła, że po komercyjnych wpisach dla jednego z producentów leku na wzdęcia, wynagrodzenie przekazała na cele charytatywne.

Ostatni dzień Social Media Show upłynął pod hasłem: Top of the top największych fuckupów w social media. O trudnej drodze na biznesowy szczyt, opowiedział Łukasz Wingert, właściciel sieci Surfburger, rozbawiając przy tym całą publiczność. O tym, że wpadki zdarzają się największym i najlepszym, przekonywała Jagoda Prętnicka z SentiOne. Firma Adidas, po maratonie w Bostonie, podczas którego miał miejsce zamach terrorystyczny, podziękowała wszystkim uczestnikom słowami: Gratulujemy, przeżyłeś maraton bostoński. Trzy dni prelekcji i case study zakończył występ sztygara ze śląska, czyli Grzegorza Borowieckiego, który uczestników pozostawił z pytaniem: „Czy wyobrażasz sobie być Social Ninja przez kolejne 40 lat?”

Każdą z prezentacji na papier przelała Natalia Mikołajek, czyli Jadźka Rysuje. Social Media Show 2018 było piątą odsłoną wydarzenia. Głównymi sponsorami konferencji byli: SentiOne, KROL.PRO. Partnerami konferencji byli: Beeffective, Evena i Delivr. 

Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.