Uwaga! Następna stacja: KREATYWNOŚĆ

19 Lis
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Na kilka oddzielnych słów zasługuje, w ramach trwającego już Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, CREATIVE DAY. Wydarzenie adresowane jest szczególnie do.., nie będzie to wielkim zaskoczeniem, osób związanych z branżami kreatywnymi. Współpraca to szansa czy może zagrożenie? – przyjdź i poznaj odpowiedź!

Wydarzenie startuje w środę 20 listopada dokładnie w samo południe. Lokalizacja: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER mieszczący się na gdańskim Przymorzu przy ul. Lęborskiej 3B.

Stery przejmą przedstawiciele: CONCORDIA DESIGN i CREATIVE POLAND, którzy dołożą zapewne wszelkich starań, aby pomóc uczestnikom szukać inspiracji. Dodatkowo ważnym elementem będzie zachęcanie do podejmowania wyzwań. Dowiemy się także, ile dobrego dać nam może wspólne działanie, rzecz jasna działanie twórcze.

W kwestii merytorycznej, nie mniej ważnej od zagadnień motywacyjnych, w roli głównej wystąpi e-commerce. Goście będą mieli niebywałą okazję, aby na wskroś przeniknąć handel elektroniczny. A jak to w handlu bywa, ważny jest produkt, sprzedawca i przede wszystkim klient. Zagadnieniami związanymi z tym ostatnim, a ściślej mówiąc: efektywną, a jednocześnie niestandardową komunikacją z klientem zajmą się głównie SHOWROOM oraz 14A GROUP.

Uwaga! Zmiany w harmonogramie!

HARMONOGRAM:

12:00 – 13:15 I. W jedności siła, czyli jak to robią kreatywni?

Prelegenci:

Paula Kowalczyk (Concordia Design): „Concordia Design, centrum kreatywności, designu i biznesu w Poznaniu”
Zenka Bańkowska (Creative Poland): „Sztuka współpracy – doświadczenia z tworzenia partnerstwa Creative Poland”

13:15 – 13:45 Kurtoszowa przerwa kawowa;)
13:45 – 15:00 II. Wjedź na tory e-commerce.

Prelegenci:

Michał Juda (SHOWROOM): „Moda na e-commerce – doświadczenia SHOWROOMU”
Konrad Pitala (14A GROUP): „User Experience i kreacja. Musisz to wiedzieć!”

15:00 – 16:00 Przerwa obiadowa

16:00 – 18:00 III. Kreatywna komunikacja.

Prelegenci:

Piotr Bucki (www.bucki.pro): „Kreatywna komunikacja w internecie. Wykorzystywanie narzędzi i technik – metoda prób i błędów”
Anna Pogorzelska (WP.PL), Tomasz Bączek (WP.PL): „Bez tricków i sztuczek, czyli gdzieś pomiędzy autentyczną komunikacją a kreatywnym szaleństwem”
Karolina Janik (Personal PR): „Jakimi „prezentami” zainteresować media?”

18:00 – .. Networking

Wstęp jest całkowicie bezpłatny. Zapisy prowadzone są za pośrednictwem strony www.creativeday.evenea.pl . Termin rejestracji upływa we wtorek (19.11.) punktualnie o godz. 12.00. Nie czekaj! Ilość miejsc ograniczona.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.