Social Media Convent w Gdańsku po raz drugi!

20 Lut
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Social Media Convent – konferencja dla branży marketingowej poświęcona tematyce mediów społecznościowych – odbędzie się po raz drugi 21 lutego 2014 r. w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. Spotkanie poprowadzi ponownie Lasse Chor. W czasie konferencji zaplanowano dwie główne części – Social Media Trends i drugą edycję konkursu dla agencji – Case Study Festival.

Social Media Convent to ogólnopolska impreza, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, podsumowania i prognozy czy też problemy i wyzwania branży marketingowej i social media w Polsce. W czasie konferencji przedstawiane są też liczne case studies m. in. podczas konkursu Case Study Festival, w którym agencje rywalizują o tytuł najlepszych. Prelegenci występujący w głównej części Social Media Trends mają na wystąpienie maksymalnie 30 minut, dzięki czemu uczestnicy otrzymują maksimum wiedzy w krótkim czasie. Tak jak w poprzedniej edycji, uczestnicy będą mieli okazję sprawdzić się też w zmaganiach indywidualnych.

W gronie prelegentów drugiej edycji znaleźli się m. in. Michał Górecki, Michał Sadowski, Dima Słupczyński, Monika Czaplicka, Aleksandra Mokwa, Yuri Drabent, Jan Zając i Hubert Tworkowski.

W tygodniu poprzedzającym Social Media Convent w gdańskim Inkubatorze STARTER odbywają się spotkania z ekspertami w tematyce media i social media, którzy opowiedają o kampaniach marketingowych m.in. dużych i znanych marek.

Sukces pierwszej edycji Social Media Convent przerósł nasze najśmielsze oczekiwania, przy organizacji drugiej mamy więc bardzo wysoko postawioną poprzeczkę. Cały nasz zespół intensywnie pracuje, by zapewnić uczestnikom jak najciekawsze prezentacje i oczywiście – niezapomnianą atmosferę, z której konferencja słynie. W tym roku możemy się spodziewać na pewno jeszcze bardziej niestandardowych form prezentacji, zachowamy nieoficjalny charakter wydarzenia, przygotujemy też kilka niespodzianek – mówi Marta Laskowska, pomysłodawczyni i koordynatorka projektu.

Żeby najlepiej podsumować czym jest Social Media Convent, poprosiliśmy o wypowiedzi uczestników i prelegentów pierwszej edycji:

Wśród prelegentów i słuchaczy Social Media Convent spotkasz najciekawszych ludzi z branży social media w Polsce. Warto tam być także ze względu na nieformalne spotkania i rozmowy w trakcie i po godzinach. Polecam! – mówi dr Jan Zając, Sotrender i Uniwersytet Warszawski.

Przyjeżdżając na pierwszy Social Media Convent nie miałem większych oczekiwań. Obserwowałem zajawki, listę prelegentów. Domyślałem się, że będzie na poziomie, ale i tak mnie zaskoczono. Przede wszystkim atmosfera. Każdy, dosłownie każdy mógł się czuć jak VIP, mega atmosfera do networkingu i to czego brakuje mi na wielu konferencjach – dynamika. Tak, zachowanie krótkiego czasu wystąpień, luzu, humoru ze strony prelegentów i prowadzących konferencję. Oto najlepszy sposób na dzielenie się i chłonięcie wiedzy. Zwłaszcza na uwagę zasługiwał konkurs na najlepsze case study i after party. O tym drugim nie mogę zbyt dużo napisać, ale mam nadzieję, że w niedługiej przyszłości dziewczyny z Feeltz znowu powtórzą swój sukces – mówi Jakub Prószyński, community manager w Monday PR i twórca Pijaru Koksu Blog.

Miałam przyjemność być na pierwszym Social Media Convencie. Było niesamowicie – dowiedziałam się wielu rzeczy, poznałam masę osób, z którymi utrzymuję zawodowy i prywatny kontakt. O afterparty nawet nie będę wspominać. Gdańsk – najbardziej przyjazne miasto dla social media, Inkubator ze swoim magicznym pokojem i fajnym układem przestrzennym.. byłam pewna, że chcę pojawić się na kolejnym – w końcu to najlepsza konferencja branżowa w Polsce! – mówi Monika Czaplicka, autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media”.

Partneremi konferencji są: Miasto Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Brand24, Sotrender, Fokus, SoCommerce, Aula Polska, Social Poznań.

A tak było na pierwszej edycji Social Media Convent:

Szczegółowy program:
Druga edycja Social Media Convent podzielona jest na dwie części DAY & NIGHT

08:30 – 09:30 – Rejestracja uczestników
09:30 – 12:00 – Social Media Trends I

Rozpoczęcie konferencji
powitanie, rozgrzewka
Yuri Drabent, Lubię to
What’s hot – co się dzieje i na co warto zwracać uwagę, czyli całkowicie subiektywny przegląd wydarzeń, trendów i akcji w social świecie
Aleksandra Mokwa, Miasto Gdańsk
Twitter w służbie miasta
Michał Sadowski, Brand24
Przyszłość monitoringu social media
Dariusz Szpak, OX Media
Słuchaj, mów, przekonuj – Facebook i co dalej?
Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów
Nieważne kto zaczął, ważne – jak to się skończy? Mechanizmy kryzysów we współczesnych mediach.

12:00 – 12:45 – Lunch
12:45 – 16:00 – Social Media Trends II

Michał Górecki, koszulkowo.com
Oczy, rozum i serce – podstawowe narzędzia marketera
Stephen D. Mull – Ambasador Stanów Zjednoczonych
Rafał Janik, SoCommerce
Twitter 2013/2014 w Polsce
Ali Jafari, Twitter
#Marketing the Moment
Mateusz Belattaf, GetFokus.com
Skup się na tym co istotne – analityka social media

SMC NIGHT
18:00 – 21:00

Hubert Tworkowski, Jan Zając, Sotrender
Sprawa wielkiej wagi – rosnące znaczenie społecznościowej obsługi klienta
Monika Czaplicka, czaplicka.eu
Jak się nie dać trollom?
Social Media Super Star
Contest (by Monika Czaplicka)
Case Study Festival
Contest

Około godziny 21:00 start Afterparty – Garage Party w Inkubatorze Starter.

 Źródło: informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.