Media społecznościowe – niezbędnik przedsiębiorcy

6 Gru
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

11 grudnia o godz. 17:00 Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza na przedświąteczne spotkanie Platformy Mikroprzedsiębiorczości „Klucz”. Gościem spotkania będzie Hanna Połczyńska – specjalistka od mediów społecznościowych i brandingu, fotograf wnętrz, właścicielka kroniki.studio. Wstęp wolny ale obowiązują zapisy.

Hanna Połczyńska dzięki pasji do blogowania, zgłębiała tajniki tworzenia treści internetowych na długo zanim oficjalnie zaczęto posługiwać się pojęciem „social media”. Jeszcze w trakcie studiów podjęła pracę w jednej z gdańskich agencji reklamowych, aby tuż po odebraniu dyplomu z uczelni, stworzyć własną markę SO CONTENT. Dzisiaj zdobyte przez lata wiedza i doświadczenie pozwalają jej budować wizerunek firm oraz kompleksowo prowadzić ich komunikację w sieci. W swoim portfolio ma takie marki jak TABANDA Gdańsk, BATYCKI czy Innovation Code.

W swoim wystąpieniu krótko i treściwie przedstawi możliwości, jakie oferują przedsiębiorcom media społecznościowe. Postara się również przekonać wszystkich obecnych, że w social mediach nie wystarczy tylko być, ale nie trzeba tam również spędzać całego życia.

W drugiej części spotkania ze wspomnieniami z dalekiej podróży podzieli się Waldemar Brodzki – właściciel Biura Podróży Carefree Travel.

Kiedy? 11 grudnia 2017r. godz. 17:00
Gdzie? Urząd Miasta Gdyni, ul. 10 Lutego 24, sala nr 107, (I piętro)

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: a.berg@gdynia.pl.
Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.