Marketing przy kawie w OBC

11 Kwi
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

25 kwietnia w godz. 9:00–11:00 w OLIVIA BUSINESS CENTRE (budynek OLIVIA FOUR, sala Jowisz na parterze, Gdańsk ul. Grunwaldzka 472B), odbędzie się spotkanie z cyklu Marketing przy kawie. Temat: Opowiedz mi swoją historię – czym jest storytelling 360°?

Byłem na spotkaniu z dyrektorem galerii handlowej. Kilka lat po efektownym otwarciu dorobili się potężnej konkurencji w postaci większych i bardziej modnych nowych galerii. Klientów coraz mniej, najemcy się wycofują więc potrzebują pomysłu na coś co sprawi, że wrócą do gry. Zainteresowałem dyrektora storytellingiem i umówił się ze mną na spotkanie. Trudne spotkanie bo klient nieufny i zrezygnowany, oczekuje efektów marketingowych ale jest bardzo konserwatywny w działaniach i nic nie chce zmieniać – sytuacja patowa. I wtedy spróbowałem tak:
– Patrzę na wasze logo i widzę symbol czarownicy na miotle wpleciony w nazwę. Skąd ta czarownica?
-Nie wiem, grafik miał taką wizję bo to ponoć jakiś lokalny symbol a właściciele chcieli mieć logo z jakimś miejscowym akcentem.
– Czy próbowaliście kiedyś odwołać się do tego symbolu?
– Nie.
– Czy zna Pan historię Triny Papisten?
– Nie.
– A chce Pan poznać?
– A przyda się nam do czegoś?
– Przyda. Możemy wokół niej zbudować fajną historię.
– To słucham.
W 1701 roku spalono na stosie ostatnią czarownicę w Słupsku, nazywała się Trina Papisten…

Krzysztof Kowalczyk, organizator spotkania mówi: 
– …..Zapraszam Cię na ciąg dalszy w czasie „Marketingu przy kawie” – cyklicznym spotkaniu o tym jak storytelling buduje relacje, wzmacnia zaufanie i co w ogóle robi ze słuchaczami. Jeśli czujesz niedosyt i uważasz że to nieładnie tak przerywać w ciekawym momencie to masz rację. Zauważyłeś jak silne to narzędzie. I o tym będziemy rozmawiać 25.04.2017. Będzie dobra kawa, dużo ciekawych inspiracji a na koniec krótkie ćwiczenie, żebyś mógł/mogła dotknąć budowania narracji osobiście. Zapraszam Cię na 2 godziny z opowieściami.

I dodaje:

Pokażę kilka przykładów jak wykorzystać historię w:
– kampanii marketingowej – obejrzymy inspirujące przykłady firm globalnych;
– w czasie rozmowy z klientem – zastanowimy się kiedy i jak wykorzystać opowieść i kto kogo powinien słuchać;
– w marketingu – jak spójna narracja łączy kanały komunikacji marketingowej;
Porozmawiamy czy storytelling działa czy to zwykła ściema? A jeśli działa to z czego to wynika?

Jeśli:
–  Twoje metody sprzedaży nie są skuteczne i klienci zbyt często Ci odmawiają;
–  Twoje działania marketingowe powielają działania konkurencji i nie są tak skuteczne jak powinny być;
–  Przyjdź posłuchać czy storytelling jest dla Ciebie czy też nie.

Jeśli jesteś zainteresowany zapisz się na bezpłatne wydarzenie TUTAJ.

Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.