Lady Business Round Table

2 Lip

29 czerwca w gdańskim hotelu HANZA odbyło się kolejne z cyklu spotkań Lady Business Round Table. Temat: „SILNA MARKA. Nie obawiaj się o to, „co powie rynek”. Stwórz własną przestrzeń – sztuka rynkologii”.

Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się gość specjalny – Jacek Kotarbiński – ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” – konsekwencji  10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm.

W swoim wystąpieniu zatytułowanym: „Jakie marki dziś kochają klienci?” ekspresyjnie przekazał, w jaki sposób zmienił się rynek brandingu w ostatnich latach i w jaki sposób do  nowego rynku musiała dostosować się reklama. Następnie gość zaprosił słuchaczy do dyskusji połączonej z ćwiczeniem. Powstały algorytmy, niebanalne kody marki możliwe do wykorzystania w reklamie produktu lub usługi oferowanej przez właścicielki firm. Ciekawym pomysłom nie było końca.

Dwie adeptki Akademii Marki z Klasą zaprezentowały swoje historie budowania silnej marki, historie sukcesu.

Joanna Głowacka – Dyrektor Zarządzająca PROFIT Biura Rachunkowego w Sopocie, Prezes Lady Business Club Region Północ, adeptka Akademii Marki z Klasą i laureatka prestiżowego tytułu Ambasadorka Klasy, w inspirującej opowieści podzieliła się głębokimi i mądrymi przemyśleniami, jak budowała firmę a przede wszystkim, jak zbudowała siłę osobistej marki.  Najważniejsze w życiu to być dobrym człowiekiem i nie przeliczać wszystkiego na wymierne korzyści , wtedy świat i ludzie będą o tobie pamiętać .

Lucyna Turzyńska, projektantka wnętrz, właścicielka marki LUDESIGN, członkini Lady Business Club, adeptka Akademii Marki z Klasą, w opowieści o rozwoju i wzmacnianiu swojej firmy podkreśliła, jak ważna jest autentyczność i wartość osoby właściciela z którym firma jest utożsamiana – to wierność sobie  w jej przekonaniu jest najważniejszym czynnik budowania pozycji na rynku i tworzenia nieprzeciętnej wartości dla odbiorcy. 

Na koniec uczestnicy dowiedzieli się,  jakie „grzechy główne” popełniła Ewa Czertak budując strategię własnej marki. Zaskakująca metafora  doprowadziła do uchwycenia głównych założeń budowania strategii marki osobistej i marki firmy w obszarze małych i średnich firm.  Ewa Czertak – mentorka biznesu dla przedsiębiorców, Prezes Akademii Marki z Klasą, przekazała kilka  bezcennych wskazówek, jak budować prawdziwa wartość dla odbiorców marki.

W II części spotkania, dzięki uprzejmości firmy Green Dream Boats i H2O LIMO, goście zostali zaproszeni na niepowtarzalny rejs ekologicznymi katamaranami po Motławie Był to także moment, w którym członkinie Lady Business Club z chęcią opowiadały zainteresowanym o klubie – a wszystko przy orzeźwiającej lampce szampana.

Dzięki uprzejmości partnerów biznesowych, zaproszeni goście otrzymali eleganckie upominki.

 

Źródło: Informacja prasowa.

Portal my3miasto.pl miał przyjemność patronować wydarzeniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.