Konferencja Personal Branding dla Mikro i Małych Przedsiębiorców

20 Mar

Trójmiasto, to dziś zdecydowanie jeden z najszybciej rozwijających się obszarów w Polsce, o czym świadczyć mogą nie tylko wyrastające jak grzyby po deszczu firmy, ale też rosnące zaplecze towarzyszące ich funkcjonowaniu. Wśród nich uwagę zwraca bogaty kalendarz najważniejszych w Polsce wydarzeń branżowych i biznesowych m.in. cykl konferencji Personal Branding dla Mikro i Małych Przedsiębiorców, z których najbliższa odbędzie się już 21 kwietnia w Gdańsku, w Olivia Business Centre.

Czym są konferencje Personal Branding dla Mikro i Małych Przedsiębiorców? Jedynym w Polsce wydarzeniem, które podpowiada właścicielom firm jak przekuć siłę swojego brandu personalnego w siłę firmy. To kompendium wiedzy o tym gdzie, jak i kiedy komunikować swoją markę tak, by jej odbiór przekuł się na wymierne rezultaty. To też jedno z nielicznych wydarzeń, na których poziom prelekcji jasno wskazuje, kto jest na nim podmiotem najważniejszym – uczestnicy czy mówcy. Nie ma w nich miejsca na autopromocję i mówienie o niczym. Każde z 30 minutowych wystąpień to dawka rzetelnych informacji, dających podstawy do opracowania efektywnej strategii marketingowej.

Pierwsza konferencja odbyła się 10 kwietnia 2014 r. w Gdańsku, gromadząc 80 uczestników. Jej kolejna, wrześniowa, edycja to już 120 uczestników i zaangażowanie kilkunastu prelegentów. Podobnie pierwsza edycja warszawska, zorganizowana w listopadzie i będąca wyraźnym sygnałem, że Warszawa to zdecydowanie to miasto, w którym młodzi przedsiębiorcy już nie chcą działać po omacku. Szukają konkretnych możliwości budowania właściwego odbioru swojej marki, osobistej i firmowej.

Nadchodząca konferencja niesie ze sobą niewielką zmianę przyjętego rok tematu formatu, w ramach którego połowa czasu poświęcona była zagadnieniom brandingu osobistego i biznesowego, a druga narzędziom wykorzystywanym w tym procesie. Jak mówią organizatorki, Ewa Struzik i Anna Szubert:

To potrzeby uczestników dyktują nam tematy i sposób prowadzenia konferencji. Otrzymałyśmy sygnały mówiące o zwiększonym zainteresowaniu mechanizmami i narzędziami marketingowymi, dołożyłyśmy więc wszelkich starań, by tematyka prelekcji była wyczerpująca – o ile to tylko możliwe. Niemniej, prelegenci skupią się na zagadnieniach obejmujących obszar od strategii działań w social mediach, rekrutacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych, blogu jako narzędziu sprzedażowym, tworzeniu perswazyjnych treści, narzędziach e-commerce, zagadnieniach prawa autorskiego… i nie tylko. Towarzyszyła nam chęć wskazania istoty działań wielokierunkowych i mamy nadzieję, że wszyscy uczestnicy wyjdą z jeszcze większym głodem i zapałem do działania.

IV. Konferencja Personal Branding Polska dla Mikro i Małych Przedsiębiorców, to z pewnością jedna z najciekawszych pozycji biznesowych do odwiedzenia.

Zapisz się już TERAZ!

                                        >>DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU<<

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.