Fejm podstawą nowych mediów. Social Media Show za nami

23 Mar

7 wydarzeń, 18 prelegentów, ponad 900 zapisanych osób. Oto bilans, zakończonej 18 marca, 3. edycji Social Media Show – wydarzenia organizowanego przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. 

W tym roku na Social Media Show szczególnym zainteresowaniem cieszyły się rozmowy o nowościach na Facebooku, akcjach marketingowych na Snapchacie czy porady, jak radzić sobie z kryzysami. Liczne grono zawitało do STARTERA także po to, by posłuchać o porażkach w biznesie podczas FuckUp Nights Trójmiasto.

W trakcie pierwszej prelekcji w świat social mediów wprowadzili uczestników Anna Ratajczak-Piotrowska i Tomasz Piotrowski z agencji Beeffective, którzy przedstawili porady na przebicie się z komunikatami o marce na Facebooku czy Instagramie. Kolejnego dnia nauczyciele i uczniowie dyskutowali przy wspólnym stole o wykorzystaniu blogów w szkole, a także o działalności nauczyciela w sieci: – Gdy uczeń dowiaduje się, że jego nauczyciel istnieje w social mediach, to jest niesamowite i cieszy – powiedziała uczestniczka debaty, licealistka i blogerka Zuzanna Czajka.

Debatę moderował Grzegorz D. Stunża prowadzący blog www.edukatormedialny.pl. W rozmowie uczestniczyli także: Magdalena Buda, Oktawia Gorzeńska, Przemysław Staroń, Daniel Bagiński i Szymon Kaźmierczak.

Fot. Michał Skotarczak
Fot. Michał Skotarczak

Trzeciego dnia wydarzenia Rafał Baran – CEO w 4fun Media SA przedstawił transformację tradycyjnej telewizji w social TV. Gość STARTERA pokazał, jak poprzez specjalną aplikację widzowie jego stacji stają się prezenterami. A to wszystko jest efektem pragnienia „fejmu”, o którym marzą młodzi ludzie.

Słowo „fejm” nie raz pojawiło się również w prezentacji Joanny Froty KurkowskiejJaśminy Sołtysiak. Prelegentki, na co dzień zarządzające komunikacją na Snapchacie m.in. dla marki modowej Sinsay, przedstawiły nowe i warte uwagi przykłady działań oraz udowodniły, że udane akcje marketingowe na Snapchacie mogą zwiększyć sprzedać produktu.

Ostatni dzień Social Media Show, 18 marca, był wypełniony wydarzeniami. W trakcie Creative Morning – STARTEROWEGO cyklicznego śniadania biznesowego – Monika Czaplicka, znana ekspertka od kryzysów w sieci, opowiedziała m.in. o personal brandingu, czyli sposobie na wyróżnienie swojej firmy, a także zachęciła do poszukiwania pomysłów na biznes dających satysfakcję i wypełniających niszę:
­– Nie da się dobrze wykonywać swojej pracy, jeśli się nie wierzy w to, co się robi – tak Monika Czaplicka inspirowała gości, którzy wypełnili salę gdańskiego Inkubatora.

W piątkowe popołudnie Monika Gorczyca z agencji Havas Content King przedstawiła przepis na „niestandardową akcję socialową” oparty na unikatowych treściach i pełnych emocji komunikatach. Na koniec dnia w STARTERZE odbyła się jubileuszowa edycja FuckUp Nights Trójmiasto. Już od roku przedsiębiorcy dzielą się w Trójmieście swoimi porażkami w biznesie. Prelegentami imprezy organizowanej przez Jarosława Łojewskiego z Kreatyw.Pro byli: Monika Czaplicka, Karolina Zmitrowicz, Monika Perendyk i Tomasz Brzostowski.

Po raz kolejny Social Media Show przyciągnęło niemal tysiąc osób do STARTERA. To pokazuje, jak bardzo potrzebne są otwarte spotkania z ekspertami w dziedzinie mediów społecznościowych. Kolejna edycja wydarzenia już za rok! Pewne jest, że w 2017 roku znów nie zabraknie czołowych polskich specjalistów w STARTERZE. A także licznych tematów i przykładów do omówienia, gdyż nowe media codziennie je nam dostarczają – mówi Sara Miotk z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Fot. Michał Skotarczak
Fot. Michał Skotarczak

 

Social Media Show (14-18.03.2016) to jedno z najciekawszych wydarzeń poświęconych branży Social Media. Organizatorem przedsięwzięcia jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER to tętniący życiem i pomysłami hub, dzięki któremu startupy nabierają rozpędu, a młode, energiczne pokolenie uczy się, co oznacza bycie przedsiębiorczym. STARTER organizuje i współtworzy najważniejsze wydarzenia na światowej scenie startupowej, a także eventy i spotkania dedykowane nowoczesnej edukacji. STARTER to społeczność tysięcy ludzi i ekspertów z całego świata.  Jest prowadzony i finansowany przez Gdańską Fundację Przedsiębiorczości, której fundatorem jest Miasto Gdańsk.

fot.tyt.: Michał Skotarczak.

Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.