Czy wzmacniasz swoją markę?

3 Mar

26 lutego kilkadziesiąt osób z całego Trójmiasta zgromadziło wyjątkowe spotkanie – seminarium „Wzmocnij swoją markę osobistą”. W „Sali Koralowej” Pomorskiego Parku Naukowo – Technologicznego spotkali się ludzie, dla których niezaprzeczalnym faktem jest, że marka osobista to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi budowania swojej pozycji rynkowej, zarówno w kontekście kariery, jak i działań poza zawodowych.

Wśród uczestników znaleźć można było osoby reprezentujące różne zawody: finansistów, przedstawicieli mediów, małego biznesu, artystów i pracowników korporacji.

Organizacji seminarium podjęła się Dorota Markiewicz–Kubik, dyrektor działu HR marki Farm Frites. Jej wieloletnie doświadczenie zawodowe i doskonała znajomość realiów, to najlepsza rekomendacja i potwierdzenie rosnącego popytu na tego typu eventy. Jak sama powiedziała: –Silna marka osobista, to jeden z elementów, który pozwala nam na zdobycie znaczącej przewagi nad konkurencją, zarówno w momencie starania się o pracę, jak i budowania pozycji swojej firmy. W świecie tak silnej konkurencji rynkowej i zmiennych warunków gospodarczych, warto planować swoje działania o dwa kroki do przodu. Mamy nadzieję, że udało nam się dziś zaszczepić tę ideę.

farm

Prelegentką zaproszoną do współpracy okazała się być Anna Szubert – znana i ceniona specjalistka personal brandingu. Swoją wiedzę z tego zakresu zdobywała i kształtowała w Stanach Zjednoczonych, a doświadczenie zawodowe budowała jako ekspert HR, wykładowca akademicki oraz przedsiębiorca. Jest założycielką i współtwórczynią agencji Personal Branding Polska, która prowadzi działania brandingowe na rzecz małych i średnich firm oraz osób indywidualnych: polityków, artystów, menadżerów. To w jaki sposób ” zaraża” słuchaczy idea budowania marki osobistej jest tak niesamowite, że można słuchać jej bez końca. Nic dziwnego. Należy również do Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, który reprezentuje takich uznanych mówców jak: Jacek Walkiewicz, Iwona Majewska Opielka, Łukasz Jakóbiak, Krzysztof Ibisz czy Marzena Mazur.

zah3

Seminarium otworzyła Dorota Markiewicz–Kubik, prezentując swoją wizję towarzyszącą seminarium oraz zapowiadając jego kolejne, bardziej złożone, odsłony. Po  krótkiej przemowie, przekazała głos mówczyni. Anna Szubert w trakcie pierwszej połowy swojej prelekcji skupiła się na  istocie marki osobistej i tym, czemu właściwie jest dla nas tak istotna. Po tym wprowadzeniu do tematu nastąpiła krótka część networkingowa połączona z poczęstunkiem, która pozwoliła uczestniczkom przełamać lody i nawiązać pierwsze kontakty.

zah2
W drugiej części prelekcji podkreślone zostały narzędzia, jakie w budowaniu marki osobistej warto wykorzystać oraz jak stawiać sobie cele, by motywowały nas najskuteczniej.

zah1

Miarą wydarzenia jest zaangażowanie jego uczestników. W tym świetle, seminarium „Wzmocnij swoją markę osobistą” okazało się być sukcesem. Tak wysokiej aktywności uczestników nie spodziewał się chyba nikt – ani organizatorka, ani prelegentka, ani nawet sami słuchacze. Jeszcze dwie godziny po zakończeniu przemowy trwały dyskusje, pytania oraz wspólne poszukiwanie rozwiązań dla pytań i wątpliwości. Gromkie brawa i entuzjastyczne podziękowania stanowiły doskonałe zwieńczenie eventu.

Fot. tyt.: Zahir Photo – Ewa Borkowska

Źródło: Materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.