Bądź szefem, który jest mistrzem komunikacji

17 Mar
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

22.03. o godz. 9:00 w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości „Starter” odbędą się 3-godzinne warsztaty, które poprowadzi Anita Łazuta. Trwają zapisy.

Czy jesteś zadowolony ze swojego kontaktu z podwładnymi (a oni z kontaktu z Tobą)? Czy wiesz jakie komunikaty trafiają prosto w serce Twoich pracowników? Czy potrafisz wzbudzić w nich motywację do działania? Czy wiesz w jaki sposób skutecznie przekazywać im negatywne i trudne informacje? Czy metody, które stosujesz sprawdzają się?

Na te oraz na wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź podczas tego 3-godzinnego spotkania. Dowiesz się, dlaczego ważne jest budowanie indywidualnego przekazu, dopasowanego do osobowości rozmówcy. Poznasz metody efektywnego budowania swojego komunikatu, który wpłynie nie tylko na jakość przekazu ale również na relację na linii przełożony-podwładny. Będziesz mieć również okazję do podzielenia się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami z innymi uczestnikami.

Spotkanie jest również okazją do podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi przedsiębiorcami i szefami zespołów.

Warsztaty zostały przygotowane na podstawie pojawiających się pytań i trudnych sytuacji, którym czoła stawiają nasi Klienci, a więc prawdopodobnie i Ty. Pomogliśmy już setkom firm, skorzystaj z naszego doświadczenia! – zachęcają organizatorzy.

Prelekcja ta odbywa się w ramach cyklu Akademia Rozwoju Szefa –”Bądź szefem, który…” . Poprowadzi je  Trener i Specjalista HR– Anita Łazuta.
Prelegent

ANITA ŁAZUTA
Trener, Specjalista HR. Specjalizuje się w dziedzinach związanych z rekrutacją pracowników, procesami sprzedaży, obsługą klienta, zarządzaniem czasem, motywacją oraz asertywnością. Z Personią związana od trzech lat, gdzie aktywnie szkoli
i współpracuje z firmami różnych branż, m.in. Pracodawcy Pomorza, RIGP, Decathlon, Prodata Design, Tegro.

Planowana agenda
9.00–10.15 I blok szkoleniowy
10.15–10.45 Przerwa networkingowa wraz z poczęstunkiem
10.45–12.00 II blok szkoleniowy

Spotkanie typu MUST BE!
To spotkanie typu MUST BE dla każdego Szefa Firmy czy Pracownika HR, bo:
– Dowiesz się jak formułować efektywny i jasny przekaz do swojego zespołu.
– Dowiesz się jak komunikować się z pracownikami
o różnym typie osobowości (a przy okazji dowiesz się jaką osobowość posiadasz Ty!)
– Dowiesz się jak „opakować” w odpowiednie słowa krytykę i negatywną informację zwrotną
– Dowiesz się jak porozumiewać się językiem żyrafy
i dlaczego jest on skuteczniejszy od języka szakala.
– Zobaczysz jak prezentować swoje stanowisko, by wzbudziło oczekiwany efekt w swoim zespole .
– Posłuchasz doświadczeń innych przedsiębiorców w zakresie budowania autorytetu wśród pracowników.

Zaproś innych Szefów Firm/Pracowników HR na nasze wydarzenie. Oni i my będziemy Ci wdzięczni! – proszą organizatorzy.

Zapisy TUTAJ!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.