Zostań twarzą Pomorskiego

8 Lip

9 lipca w Gdańsku, na Długim Targu, tuż przy fontannie Neptuna, każdy z mieszkańców Gdańska i województwa pomorskiego będzie mógł wziąć udział w niezwykłej akcji promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej i powalczyć o możliwość wystąpienia w prawdziwej kampanii reklamowej. Każdy będzie miał szansę zostać twarzą województwa pomorskiego, także goście odwiedzający w tym czasie region. 

Akcja promocyjna to element kampanii „Bajkowy urlop w Polsce”, podsumowującej dotychczasowe działania w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2010-2014. Jego celem jest promocja turystyczna Polski na rynkach zagranicznych.

Co trzeba zrobić, by zostać twarzą POMORSKIEGO i gwiazdą reklamy, a przy tym otrzymać honorarium 2000 złotych? Wystarczy przyjść w godzinach 10:00-18:00 na Długi Targ w Gdańsku (przy fontannie Neptuna) i wziąć udział w konkursie „Zostań twarzą regionu”. Zadaniem uczestników będzie odegranie – w bajkowej aranżacji – scenki inspirowanej walorami turystycznymi regionu. Bajkowe postacie i motywy były wykorzystywane w promocji wszystkich polskich województw w ramach projektu Promujmy Polskę Razem.

Gościem akcji będzie aktor Szymon Bobrowski, który z pewnością pomoże uczestnikom pokonać tremę. Wszystkie inscenizacje będą fotografowane, zdjęcia umieszczone w Internecie i poddane głosowaniu. Spośród nominowanych przez internautów, jury wybierze następnie jedną, najbardziej pomysłowo odegraną scenkę z danego regionu. Wyłonione w ten sam sposób, we wszystkich województwach, zdjęcia bajkowo-turystycznych inscenizacji będą umieszczone na ponad 250 billboardach w całej Polsce już w listopadzie. Więcej szczegółów na stronie www.twarzregionu.pl.

bobrowski

Jak na bajkową kampanię przystało, pora na morał: gdy działa się razem, można bardzo wiele zrobić dla promocji turystycznej Polski i każdego z regionów. Projekt Promujmy Polskę Razem jest tego doskonałym przykładem, a podsumowująca kampania ilustruje to w bardzo sugestywnej i zarazem niekonwencjonalnej formie. Jak się więc okazuje, nie tylko w bajkach wszystko dobrze się kończy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.