Z konkursu na billboardy*

12 Wrz
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Ruszyła kolejna kampania Parku Handlowego Matarnia. Na billboardach widzimy Zosię, Kacpra, Dominikę i Marcina. To nie modele. To zwycięzcy konkursu „Pokażcie Waszą Stylową Ekipę”, którzy zostali bohaterami jesiennej kampanii centrum.

Park Handlowy Matarnia po raz ósmy zaprosił mieszkańców Trójmiasta do udziału w konkursie. Tym razem, za pomocą aplikacji na Facebooku poszukiwano grupy znajomych.

Wszyscy widzieliśmy gdzieś w internecie informację o konkursie, ale pomysłodawcą wzięcia w nim udziału była Dominika – mówi Zosia.

mata2

Ekipa to wieloletni przyjaciele, wszyscy miłośnicy sportu. Zosia i Kacper podróżują po całym świecie, gdzie tańczą, nurkują, surfują, poznają nowe smaki i kultury. Po prostu cieszą się życiem. Marcin i Dominika to rodzice dwójki dzieci, którym poświęcają każdą wolną chwilę. Marcin jest również trenerem tenisa w sopockim klubie. Mimo wielu zainteresowań, a także obowiązków, zawsze znajdą czas, aby spotkać się i zrobić coś fajnego. Tak było również tym razem.

ta3

Konkurs Parku Handlowego Matarnia składał się z dwóch etapów. Pierwszym była próbna sesja zdjęciowa w Studio A12, podczas której Jury sprawdziło, jak zaproszone ekipy radzą sobie przed obiektywem fotografa. Najlepsza grupa wzięła udział w finałowej sesji w plenerze, na terenach postoczniowych, której efekty możemy podziwiać już w przestrzeni miejskiej.

Nie był to nasz debiut przed aparatem, natomiast wszyscy wspólnie stwierdziliśmy ze była to jedna z bardziej udanych rzeczy, którą wspólnie zrobiliśmy – zdradza Kacper. – Cała sesja przebiegła bardzo sprawnie, nie wspominając o bardzo przyjaznej, pozytywnej i luźnej atmosferze. Rzadko się to zdarza, aby wszyscy mieli genialny humor i tak pozytywne wrażenia z realizacji projektu.

Zwycięska ekipa oprócz udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej, otrzymała nagrodę pieniężną w wysokości 4 tys. zł na zakupy w sklepach znajdujących się na terenie Parku Handlowego Matarnia.

*-Artykuł sponsorowany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.