Wygrali i polecieli na Maltę. Teraz są na billboardach*

20 Kwi
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Nagrody rzeczowe, bony podarunkowe, zaproszenia na wydarzenia kulturalne – to można dziś najczęściej otrzymać, biorąc udział w konkursach. Zwycięzcy konkursu zorganizowanego przez PH Matarnia wygrali coś więcej. Polecieli na sesję zdjęciową na Maltę, a teraz możemy zobaczyć ich na billboardach.

Tata Paweł, córka Marta, syn Konrad oraz babcia Krystyna, to zwycięzcy tegorocznego konkursu centrum „Moda łączy pokolenia. Pokażcie Wasz Styl”. Pan Paweł pasjonuje się architekturą wnętrz, czym zajmuje się na co dzień. Dodatkowo interesuje się fotografią, muzyką i sztuką. Marta od 6-go roku życia związana jest z jazdą konną.

Codziennie trenuje i uczy innych. Jako miss działa również charytatywnie oraz podróżuje. Konrad chodzi do podstawówki i uczy się gry na pianinie, idąc w ślady taty, siostry i drugiej babci. Pasjonuje się piłką nożną, a razem z tatą kolekcjonuje modele kolejowe PKP w skali H0. Pani Krystyna od 14 lat jest na emeryturze, ale bardzo aktywnie spędza czas. Jako była zawodniczka gimnastyki sportowej utrzymuje formę, uprawiając różne formy tańca. To daje jej ogromny zastrzyk energii i zadowolenia. Stara się rozwijać, uczestnicząc również w zajęciach Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

Park Handlowy Matarnia od kilku lat organizuje konkurs, w którym główną nagrodą jest udział w sesji zdjęciowej oraz zostanie twarzą wiosennej bądź jesiennej kampanii reklamowej. To szansa dla wszystkich mieszkańców Trójmiasta i okolic, aby choć przez chwilę poczuć się jak gwiazdy.

Dowiedziałam się o konkursie tak naprawdę 3 dni przed jego zakończeniem. Zdjęcie, które wgrałam do aplikacji zrobione zostało przez koleżankę „złapaną” przy stajniach na sopockim hipodromie – mówi Marta. – Nie musiałam nikogo z członków rodziny specjalnie namawiać do wspólnego udziału w akcji. Jesteśmy dość spontaniczną rodziną, otwartą na nowe sytuacje i wyzwania. Lubimy, gdy coś się dzieje – dodaje.

Tym razem centrum poszukiwało osób, które pokażą, że moda łączy, a nie dzieli. – Modą można bawić się bez względu na wiek, tylko zawsze trzeba brać pod uwagę czy konkretny trend w modzie pasuje do figury, stylu życia, czy jest „spójny” z daną osobą. Moda to narzędzie z którego można nauczyć się korzystać w taki sposób, by nie zrobić sobie krzywdy – mówi Pani Krystyna.

Do drugiego etapu konkursu – próbnej sesji zdjęciowej – zaproszono 11 grup z największą liczbą głosów uzyskaną w aplikacji. Na podstawie współpracy z fotografem, Jury wybrało zwycięzców. Po raz pierwszy Park Handlowy Matarnia zaplanował finałową sesję zdjęciową za granicą.

Dla większości z nas praca przed obiektywem była debiutem. Ale obie sesje wspominamy bardzo miło. Szczególnie na Malcie byliśmy pod ogromnym wrażeniem doskonałej organizacji ekipy. Najpierw starannie wybrano plenery do zdjęć, potem udzielano nam bardzo pomocnych porad i dokładnych wskazówek. Dla niedoświadczonych w pozowaniu członków rodziny było to nieocenione: dawało poczucie właściwego wykorzystania czasu, miejsca i naszych możliwości – opowiada Pan Paweł. – Jedynie córka Marta jest już przyzwyczajona do kamer i aparatów fotograficznych. Finał Miss World 2015, gdzie jako Miss World Poland 2015 z ogromnym sukcesem reprezentowała Polskę, był transmitowany w wielu stacjach telewizyjnych na świecie i oglądany przez miliony widzów. O tremie nie może być mowy.

Efekty sesji zdjęciowej możemy podziwiać na billboardach i plakatach w całym Trójmieście. Najnowsza kampania inspiruje i przekonuje, że moda dostępna jest dla każdego – dziecka, młodzieży, dorosłych i starszych osób

Fot. A12 Team.

– *Artykuł sponsorowany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.