Wieczór Biznesowy Make Your Business Better

29 Lis

8 grudnia w godz. 18:30–21:30 w gdańskim hotelu HANZA (ul. Tokarska 6), odbędzie się Wieczór Biznesowy „PR jest dla Ciebie – to spotkanie zmieni Twoje życie”. Trwają zapisy.

Każdego dnia docierają do nas informacje i historie przedsiębiorców, którzy zrobili coś wyjątkowego, odnieśli sukces. Bardzo często pojawia się myśl:  „Dlaczego to o mnie nikt nie pisze, nie interesuje się moją działalnością i moim biznesem?”. Istnieje przekonanie, że działania PR-owe są zarezerwowane tylko dla dużych marek. Jednak skuteczne tworzenie komunikatów prasowych możliwe jest także w małych przedsiębiorstwach.

PR w małym i średnim przedsiębiorstwie służy budowie i wspieraniu wizerunku oraz pozycji firmy w oczach odbiorcy. Oczywistym jest, że wspiera cele biznesowe i rozwija firmę, szczególnie w tworzeniu pozytywnych relacji z otoczeniem.

Kolejne z cyklu spotkań MAKE YOUR BUSINESS BETTER zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego skutecznych technik i narzędzi PRowych. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

W trakcie spotkania dowiesz się m.in.:

– Jak zaplanować działania PR w małej firmie?
– Czy Public Relations jest rzeczywiście za darmo?
– Czy warto współpracować z mediami regionalnymi?
– Czy przedsiębiorca rzeczywiście musi sam przygotowywać teksty dla prasy?
– Jak pozyskać kontakty do dziennikarzy i budować listę mediów?
– Jak zbudować profil publiczny przedsiębiorcy w internecie?

oraz nauczysz się i wypracujesz własną „check listę”, która pozwoli na samodzielne zorganizowanie publikacji PR. Spotkanie z pewnością zmieni Twoje podejście do PR i wyjdziesz z niego z konkretnymi narzędziami i działaniami, które możesz podjąć już następnego dnia.

Na Wieczorze  Biznesowym z pewnością zgromadzi się wiele przedsiębiorczych osób, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Prelegenci to znani eksperci w swoich dziedzinach:

Joanna Staniszewska: Jak wygląda i od czego zależy skuteczna komunikacja PR? Przykłady, wskazówki, działania krok po kroku.

Emilia Bartosiewicz: Jak stworzyć profil publiczny przedsiębiorcy – 5 skutecznych narzędzi online, które zwiększają rozpoznawalność w sieci

Ewa Czertak: Jak dobrze wypromować się wszędzie i przed każdym? PR w budowaniu rozpoznawalności osobistej marki.

JOANNA STANISZEWSKA – doradczyni marketingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Prezeska doradztwa i agencji marketingowej you’ll specjalizującej się w działaniach na rynkach międzynarodowych i w nowych mediach. Współzałożycielka międzynarodowego konsorcjum doradczego EFFENEX. Wykładowczyni akademicka i trenerka. Absolwentka prawa i studiów podyplomowych zarządzania zasobami ludzkimi, marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, psychologii biznesu. Absolwentka szwajcarskich programów mentorskich: Trestle Group Foundation oraz “The Stars – for leaders of the next generation”. Nominowana do Leadership Academy for Poland. Mentorka programów Fundacji Forum Mentorów. Doradzała Ministerstwu Gospodarki w obszarze nowoczesnej komunikacji.
Zajmuje się strategiami wprowadzania na rynek nowych marek, budowaniem i zmianą
wizerunku istniejących, planowaniem promocji projektów krajowych za granicą i zagranicznych w Polsce. Zarządzała między innymi markami kosmetycznymi (GOLDWELL, KMS California), odzieżową (Diverse). Współtworzy festiwal filmów online (10 minut festiwal) oraz stowarzyszenie macherki.com. Publikuje artykuły o tematyce marketingowej i HR. Misją jej jest zespołu jest wsparcie klientów w rozwoju poprzez powiązanie celów biznesowych z wartościami.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wygląda i od czego zależy skuteczna komunikacja PR? 
Przykłady, wskazówki, działania krok po kroku.

EMILIA BARTOSIEWICZ – wspólnik w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club – pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Współtworzy Akademię Marki z Klasą. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Wspiera przedsiębiorców, szczególnie w obszarze social media, PR, tożsamości internetowej. Doradza w prezentowaniu marki w sieci w odpowiednich kanałach. Wierzy, że budowanie marki osobistej przedsiębiorcy w sieci zwiększa jego rozpoznawalność w środowisku biznesowym. Szczególną uwagę zwraca na obecność marki kobiety biznesu w sieci.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak stworzyć profil publiczny przedsiębiorcy – 5 skutecznych narzędzi online, które zwiększają rozpoznawalność w sieci

EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor biznesu, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line, rekomendowany ekspert Brand 24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi. Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych korporacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak dobrze wypromować się wszędzie i przed każdym? PR w budowaniu rozpoznawalności osobistej marki.

Swoją historię marki przedstawi aktywna i ambitna kobieta biznesu, adeptka Akademii Marki z Klasą, członkini Lady Business Club, Ambasadorka Klasy 2016
ANNA KRÓL – Architekt IARP. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej. Współwłaściciel pracowni projektowej CKK ARCHITEKCI, założonej w 2002 roku. Od 2002r. członek Izby Architektów oraz od 1999r. członek Stowarzyszenia Architektów Polskich. Posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. Delegatka do Okręgowego Zjazdu Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów. Członek Rady Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów od 2014r. Przewodnicząca Komisji ds. Standardów wykonywania zawodu, umów i honorariów. Laureat w Konkursie „Profesjonaliści Forbesa 2012 – Zawody Zaufania Publicznego” w kategorii ARCHITEKT w województwie pomorskim. Współwłaściciel (wspólnie z Małgorzatą Ossowską) pracowni projektowej CKK ARCHITEKCI, założonej w 2002 roku. W swoim dorobku ma ponad 900 000 metrów kwadratowych zaprojektowanych powierzchni obiektów o różnych funkcjach. Autorka projektów takich jak: Hotelu Copernicus w Toruniu, obiekt będący zdobywcą wielu nagród – medal Mercurius Gedanensis Międzynarodowych Targów Gdańskich dla najlepszej inwestycji hotelowej w 2009r., oraz Hotel Roku – 2 miejsce w kategorii Design; współautorka projektu budynku biurowego siedziby SKOK w Gdyni, który otrzymał nagrodę Prezydenta Gdyni dla najlepszych inwestycji roku „Czas Gdyni”., autorka projektu Centrum Innowacji Energetycznych „Dom Planety” w Gniewinie. Zdobyła pierwsze wyróżnienie w konkursie pod patronatem SARP za projekt „Zagospodarowania przestrzennego terenu wokół Stadionu Narodowego w Warszawie” w 2008 roku oraz wyróżnienie w konkursie pod patronatem SARP za projekt „Baltic Molo Park” w Świnoujściu w 2012 roku.

Wstęp:
80 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 75 zł przy płatności przelewem.
UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 75 zł za osobę zapłacisz tylko 130 zł za dwie osoby. Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.

Organizatorki zapraszają:
– przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych;
– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy;
– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach; zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące;
– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą.

Wymagana wcześniejsza rejestracja: milena.szczesna@businessunlimited.pl.
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Portal my3miasto.pl ma przyjemność być patronem medialnym wydarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.