Lady Business Round Table o sztuce rynkologii

22 Cze

Kolejne spotkanie z cyklu Lady Business Round Table odbędzie się 29 czerwca o godz. 15:00 w Hotelu HANZA. Gość specjalny: Jacek Kotarbiński. 

Kobieta w biznesie staje przed wieloma wyzwaniami, jednym z nich jest sprostanie wymogom rynku. Świat biznesu jednak nieco się zmienił w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma niemałą wagę.

Jeśli nie jesteś pewien, czy oferujesz konkretną wartość, albo chcesz stworzyć nową wartość, i zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem – jeśli chcesz poznać sztukę kreowania rynków i zarządzania nimi, to spotkanie jest dla Ciebie.

Gość specjalny:

JACEK KOTARBIŃSKI – ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” – konsekwencji  10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start–upami i rozwojem firm. Owoc 25 lat zawodowego doświadczenia. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista „Forbes Polska”. Członek Rady Merytorycznej IAB Polska. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at–Retail, międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu”.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jakie marki dziś kochają klienci?
Świat się zmienił, a siłą napędzającą współczesny biznes stały się marki firmy. Aktywne, angażujące, komentowane i kochane. Jak budować dziś emocje i angażować swoich klientów w internecie i poza nim.

Temat dyskusji (II część spotkania z gościem specjalnym):
Dlaczego Dior i Chanel? Zapraszamy do dyskusji, dlaczego niektóre marki są wyjątkowo kochane i co składa się na ich sukces. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak sprawić, by Państwa marki były kochane i inspirujące

Prelekcję wygłosi także:

EWA CZERTAK – ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Twórca półrocznego kursu dla przedsiębiorców Personal Branding „Bądź widzialna marką” oraz programu mentoringowego, który szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. W ciągu ostatnich 3 lat pracowała z ponad 200 właścicielkami firm z całej Polski; uczestniczyła w procesie budowania i rozwijania ich marek. Współtworzy Lady Business Club. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line, ekspert Brand24.
www.akademiamarkizklasa.pl; www.ladybusiness.pl.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Strategia marki osobistej – jak uniknąć siedmiu grzechów strategicznych?
Strategia marki, pomysł na to, jaka ona ma być dla odbiorcy. Po co przedsiębiorcy jakaś enigmatyczna strategia marki osobistej, jeśli wszystko robi się samo, intuicyjnie a firma dobrze sobie radzi i bez rozpoznawalności marki właściciela?

Historię budowania własnej marki osobistej opowie:

JOANNA GŁOWACKA – Właścicielka i Dyrektor Zarządzająca Biura Rachunkowego Profit w Trójmieście, specjalizującego się w obsłudze polskich i zagranicznych spółek prawa handlowego. Członkini Lady Business Club.

Na tym spotkaniu nie może Cię zabraknąć – TO OSTATNIE PRZEDWAKACYJNE SPOTKANIE Z CYKLU LADY BUSINESS ROUND TABLE w Trójmieście.

Stałymi elementami spotkań z cyklu LADY BUSINESS ROUND TABLE są:

1. Szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania firmą oraz nowoczesnych technologii
2. Rozmowa z przedsiębiorcą, który działa lokalnie a myśli globalnie – odpowie między innymi na pytanie o kluczowy czynnik sukcesu w przeprowadzeniu własnej firmy na obszar „błękitnego oceanu“
3. Rozmowa z mentorem biznesu, który z pozycji swojego doświadczenia i wiedzy przekaże swoją perspektywę
4. Nawiązanie bliskich i serdecznych relacji z każdą osobą uczestniczącą w spotkaniu

Lady Business Round Table to doskonała okazja do bezpośrednich rozmów o własnych projektach jak również możliwość pozyskania cennych rekomendacji oraz nowych kontaktów w ogólnopolskim środowisku właścicielek firm. To możliwość zapoznania się z kreatywnymi ideami zaproszonych gości, którym sprzyjają dostępne już internetowe technologie i rozwiązania. To także możliwość spotkania się z ekspertami Akademii Marki z Klasą, przedstawicielami lokalnych firm oraz osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu na Śląsku aby wymienić dotychczasowe doświadczenia i opinie.

UWAGA! Ograniczona ilość uczestników spotkania

 Po części oficjalnej spotkania w Hotelu Hanza zapraszamy na wyjątkowy – godzinny – rejs katamaranami po Motławie zorganizowany przez partnera spotkania H20 LIMO. Podczas rejsu przewidziane atrakcje – między innymi specjalny poczęstunek oraz oczywiście niezapomniane widoki i rozmowy – zachęcają organizatorki spotkania.

H20 LIMO’ jest firmą usługową prowadzącą działalność turystyczno-transportową. Prowadzą ją dwie siostry Elżbieta Skwarek i Monika Skwarek.

Program spotkania:

15:00  Przywitanie uczestników spotkania
15:15  Jakie marki dziś kochają klienci? – wystąpienie i dyskusja z gościem specjalnym Jacek Kotarbiński
16:00 Joanna Głowacka opowie własną historię budowania marki osobistej
16:15 Strategia marki osobistej – jak uniknąć siedmiu grzechów strategicznych? – wystąpienie Ewy Czertak
16:45 Podsumowanie spotkania i przerwa na relacje biznesowe
17:30 Rejs katamaranami po Motławie
18:30 Planowane zakończenie rejsu

Lady Business Club to pierwszy ogólnopolski, prestiżowy i elitarny klub dla kobiet biznesu – właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie. Powstał pięć lat temu i działa zgodnie z misją zwiększania świadomości właścicielek firm w obszarze budowania rozpoznawalności i przewagi biznesowej poprzez promowanie sukcesów i wzmacnianie ich marki osobistej w świecie realnym oraz w internecie. To również sieć społecznościowa, w której członkinie mogą nawiązać nowe, wartościowe kontakty biznesowe; to miejsce, które przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijające osobistą markę.

Lady Business Club oraz Akademia Marki z Klasą znajdują się w porfolio marek spółki Business Unlimited (pozostałe marki: znak Marka z Klasą, tytuł Ambasadorka Klasy, portal biznesowy ladybusiness.pl, Agencja PR)

W spotkaniu mogą wziąć udział:
– członkinie Lady Business Club i ich goście
– uczestniczki i adeptki kursu budowania marki Personal Branding Bądź widzialną Marką
– goście członkiń Lady Business Club i adeptek kursu budowania marki Akademii Marki z Klasą
– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
– menedżerki korporacji,
– menadżerki hoteli, restauracji oraz innych branż usługowych
– przedsiębiorcze osoby, które szukają podobnych sobie kobiet biznesu

Inwestycja: 65zł płatne przelewem przed spotkaniem: 87 1020 1185 0000 4902 0229 6390 lub 85 pln gotówką w dniu spotkania, członkinie Lady Business Club: 50zł.

Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@ladybusinessclub.com
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ!
Prosimy w mailu o WYRAŹNE wyrażenie zainteresowania rejsem na katamaranie, z uwagi na ograniczoną ilość miejsc – 30 osób. Tylko osoby z potwierdzonym miejscem na katamaranie, zaprosimy do udziału w II części spotkania – rejsie.

PROFIT Accounting Office Joanna Głowacka, Hotel HANZA****, H2O Limo, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Wydawnictwo Smak Słowa, Nawrocki Clinic, Green Dream Boats Sp. z o.o.

Źródło: Materiały prasowe.

Portal my3miasto.pl ma przyjemność być patronem medialnym wydarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.