Sto lat, trójmiejskie Karotki!

5 Gru

Czwarte urodziny trójmiejskiej społeczności Geek Girls Carrots odbędą się 12 grudnia 2016 r. w Pomorskim Parku Naukowo–Technologicznym (budynek IV, sala D). Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja.

Zapraszamy na 37 spotkanie trójmiejskiej społeczności Geek Girls Carrots. Będzie to spotkanie wyjątkowe. Obchodzimy czwarte urodziny GGC w Trójmieście! Ponieważ to czwarta rocznica – zaprosiliśmy czworo prelegentów, którzy poruszą cztery tematy. Usłyszymy m.in. o skutecznym budowaniu trwałych relacji z partnerami, o cyfryzacji HR i o aplikacjach, które zmieniają relacje między pracodawcą a pracownikiem. Będzie też coś dla marketerów – o markach, które skutecznie stosują komunikację marketingową i budują silną pozycję – i dla pasjonatów UX, ciekawych nowych trendów pojawiających się w branży w nadchodzącym roku – informują organizatorki.

Nie zabraknie urodzinowego poczęstunku i networkingu – bo przecież nasze spotkania to idealna okazja do nawiązania nowych, owocujących znajomości. Dziękujemy Wam bardzo za te cztery wspólne lata. Jesteśmy wdzięczni wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że społeczność trójmiejskich Karotek rośnie w siłę. A że to ostatnie spotkanie w tym roku, dziękujemy także za mijające dwanaście miesięcy. Dużo się działo! W 2016 roku zorganizowaliśmy pięć spotkań, podczas których swoimi doświadczeniami podzieliło się aż dziewiętnastu prelegentów – dodają.

Do zobaczenia 12 grudnia w Gdyni!

                                       >>DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU<<

Zapisy: TUTAJ.

O społeczności
Misją społeczności jest promowanie kobiet w IT, networking i samorozwój oraz zachęcanie kobiet do podejmowania wyzwań w branżach związanych z nowymi technologiami. Wśród GGC są: programistki, graficzki, project managerki, startuperki, właścicielki firm, specjalistki od: użyteczności, mediów społecznościowych, komunikacji w Internecie, SEO i SEM oraz studentów kierunków związanych z IT.

Trójmiejska społeczność kobiet kochających nowe technologie, to 36 spotkań w pięciu różnych lokalizacjach, to 79 prelegentek i 11 prelegentów, a przede wszystkim to uczestnicy spotkań, współtworzący społeczność. Ponad 1700 osób, które dołączyły do facebookowej grupy oraz ok. 80 osób przychodzących na każde spotkanie.

Program spotkania:
18:00 – 4 urodziny Geek Girls Carrots – start!

18:10 – Czy budowanie „ekosystemu” jest skuteczną strategią do nawiązywania trwałych relacji z firmami? Jak pomimo krótkich terminów i miliarda przeciwności skutecznie buduje relacje z firmami? Jak należy nagradzać za współpracę i jak dalej motywować? Jak łapać okazje – mieć „głowę otwartą”, zwłaszcza wtedy kiedy nadarzają się okazje do nawiązania bezcennych kontaktów? „Duży inwestor kontra start up” – myślenie błędne, a nawet szkodliwe dla pojęcia ekosystemu. Inwestorzy z wielkim kapitałem nie zastąpią naszych rodzimych start upów, obie grupy tych firm są nam potrzebne. Iga Pachulska –  Iga z łacińskiego Ignis oznacza „ogień”. Iga Pachulska w dosłownym tego słowa znaczeniu „rozpala do działania”. Od 8 lat działa na rzecz firm w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym, jedynym na Pomorzu parku ze specjalną ofertą ekonomiczną dla inwestorów ze wszystkich stron świata. Jak sama nazwa wskazuje realizuje specjalne projekty, które wymagają indywidualnego podejścia pod presją czasu i wysoko postawionych oczekiwań. Sama o sobie mówi, że jest niedoskonałym, ale skutecznym project managerem. Uważa, że szukając różnych ścieżek do osiągnięcia celu, nie idzie się po trupach, bo współpraca z ludźmi to klucz do sukcesu. Skończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, ale odkryła w sobie duszę PRowca. Jest członkiem społeczności couchsurferów, sędzią społecznym (ławnikiem) oraz pasjonatem nowych technologii i spotkań Geek Girls Carrots.

18:30 – Digital w HR, czyli jak nowoczesne aplikacje zmieniają reguły gry między pracodawcą a pracownikami. Digital HR oznacza ogromne zmiany w relacjach pomiędzy kandydatami a pracodawcami, a także pomiędzy pracodawcami a pracownikami. Na co muszą się przygotować obie strony? Opowiem o możliwych konsekwencjach używania nowoczesnych aplikacji, nie zabraknie też przykładów najciekawszych apek. Marta Dobrzańska –Strateg i Analityk HR, założyciel Great Digital. Przez ponad 11-lat pracowała w największym serwisie rekrutacyjnym w Polsce (Pracuj.pl), gdzie prowadziła zespoły analityczno-badawcze, a także odpowiadała za rozwój produktów z obszaru big data. Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów badawczo-analitycznych dotyczących uczestników procesów HR-owych: rekruterów, kandydatów, a także pracowników. Entuzjastka trendów HR Tech, zafascynowana możliwościami, jakie otwierają się w HR dzięki danym z social media. Zwolenniczka zwinnego podejścia do HR.

18:50 – Networking oraz tort!

19:10 – Be a mosquito. Jak budować marki, które angażują. Wspaniałe marki nie posiadają jedynie produktu lub usługi – one mają punkt widzenia. Wierzą w coś, są gotowe o to walczyć i manifestują to całemu światu. Aby zbudować silną markę trzeba zająć stanowisko w jakiejś sprawie. Stać się częścią czegoś ważnego i mieć przekonanie, że to co czym się zajmujesz – robi różnicę. Klienci nie patrzą na marki oczami, a trzewiami. Na kilku przykładach pokażę jak marki wykorzystują ten fenomen w praktyce i jak zaprząc go do własnych działań komunikacyjnych.  Marcin Więckowski, Managing Director | Head of Strategy, Whizbrand Doświadczony menedżer marketingu. Założyciel Whizbrand Group (http://whizbrand.com), odpowiedzialny za obszar strategii i kierujący pracami agencji. Absolwent warszawskiej SGH, Chartered Institute of Marketing w Londynie oraz Szkoły Strategii Marki SAR. Uczestnik prestiżowego Experienced Commercial Leadership Program w GE International. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania marką, komunikacji i PR, zdobywane w start-up’ach i międzynarodowych korporacjach, jak Philips i GE Money. Na swoim koncie ma szereg nagradzanych wdrożeń – uhonorowany m.in. dwukrotnie statuetkami EFFIE Awards.

19:40 – IS UX DEAD? O najnowszych trendach w projektowaniu. Jak projektować usługi i produkty w erze mobile?- Czym są hybrydowe punkty styku? O czym warto pamiętać przy zetknięciu z Klientem? Czy UX wystarczy, by zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku?Dokąd zmierza projektowanie UX i co przyjdzie na jego miejsce? Magdalena Górecka –Marketingowiec i projektant z ponad 12-letnie doświadczeniem. Z wykształcenia informatyk i dyplomowany UX designer. Na co dzień wspiera procesy projektowe usług i produktów IT. Specjalizuje się w tworzeniu strategii UX i CX, w oparciu o mapowanie potrzeb klienta. W wolnym czasie na blogu www.cybermatkapolka.pl uczy, jak projektować i promować strony internetowe.

Źródło: Informacja prasowa.

Najlepsze życzenia łączy portal my3miasto.pl!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.