Social Ninja przybywajcie! Nadchodzi Social Media Show

2 Lut
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

STARTER po raz czwarty stanie się socialowym centrum dowodzenia na pokładzie, którego zagoszczą osobistości kreujące trendy w mediach społecznościowych w Polsce! Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER zaprasza na Social Media Show, które potrwa od 27 lutego do 3 marca. W gronie ekspertów znajdują się m.in. Konrad Ozdowy i Patric Deba, założyciele Mustache.pl czy przedstawiciel marki Red Bull.

Pięć dni intensywnych spotkań, grono wybitnych prelegentów, masa inspiracji, ponad tysiąc postów z hashtagiem #SocialMediaShow i blisko 500 uczestników – to efekty zeszłorocznej edycji Social Media Show. Dla uczestników czwartej odsłony także nie zabraknie wrażeń!

Konferencja Social Media Show to święto marketingu i mediów społecznościowych, organizowane co roku przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Podczas intensywnego tygodnia zaproszeni prelegenci opowiedzą o socialowych trendach, zarządzaniu kryzysami oraz podsumowują ubiegłoroczne działania social managerów – zapowiada Sara Miotk z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

W dniach od 27 lutego do 3 marca odbędzie się 5 wyjątkowych wydarzeń. A wśród nich: „Creative Morning” z założycielami Mustache.pl: Konradem Ozdowy i Patricem Deba, którzy zdradzą sekrety wprowadzenia nowej marki na rynek. Tego samego dnia, podczas „Creative People/Creative Ideas”, o trendach marketingowych opowiedzą Anna Ratajczak-Piotrowska i Tomasz Piotrowski z agencji Beeffective, Artur Smolicki (newCreative) oraz Jagoda Prętnicka – Markiewicz  z SentiOne.

Social Media Show 2016
Social Media Show 2016

Social Media Show co roku przyciąga spore grono social managerów i fanów nowych mediów. Cieszymy się, że jesteśmy częścią wydarzenia i będziemy mogli pokazać socialowym ninja liczne zastosowania monitoringu w ich codziennej pracy – zapowiada Jagoda Prętnicka – Markiewicz  z SentiOne, który oferuje monitoring Internetu dla 2000 marek w ponad 20 krajach.

W ramach Social Media Show odbędzie się także spotkanie „Edu Generator”, na którym prowadzący nauczyciele wraz z ekspertami poruszą temat wykorzystania nowych mediów w komunikacji z uczniami. A to dopiero część zaplanowanych wydarzeń: – Następne dni konferencji jeszcze bardziej podkręcą socialowe tempo. Środowe spotkanie, 1 marca, poświęcimy ciemnej stronie marketingu. Podczas tego wydarzenia uczestnicy, wraz z Karoliną Janik i Karoliną Szafarz z agencji Personal PR, przeanalizują sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych, z Łukaszem Murawskim (Studio 102) poszukają największych grzechów brandingu, natomiast z Adamem Szostek, reprezentującym Redbulla, odkryją nietypową stronę blogosfery. A to jeszcze nie wszystko, co przygotowaliśmy – dodaje Sara Miotk, koordynatorka Social Media Show ze STARTERA.

Zapisy dostępne są na stronie: www.sms.inkubatorstarter.pl.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Głównymi sponsorami są: firma SentiOne (Sponsor złoty) oraz Beeffective (Sponsor srebrny).

Fot.tyt: Social Media Show 2016.

Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.