Rodzina z Trójmiasta wyjedzie na zagraniczną sesję zdjęciową*

8 Sty
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Sesja zdjęciowa w ciepłym kraju i 4 tysiące złotych na zakupy – Park Handlowy Matarnia po raz dziesiąty zaprasza do udziału w konkursie na twarze kampanii wizerunkowej. Tym razem centrum poszukuje w Trójmieście aktywnych rodzin.

Konkurs „Pokaż Swoją Aktywną Rodzinę” funkcjonuje na Facebooku, na fanpage’u Parku Handlowego Matarnia. Zadaniem jest umieszczenie w komentarzu pod wpisem konkursowym zdjęcia przedstawiającego aktywną rodzinę wraz z krótkim opisem.

Od kilku lat do naszych kampanii angażujemy mieszkańców Trójmiasta i okolic – mówi Katarzyna Kaczmarek, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Na billboardach widzieliśmy już wielopokoleniową rodzinę, ekipę przyjaciół, pary, przyjaciółki. Tym razem stawiamy na aktywność i pozytywną energię rodziny. Dlatego każdy, kto uwielbia jeździć na rowerze, biegać, grać w piłkę, chodzić po górach czy po prostu spacerować, powinien spróbować swoich sił i zgłosić się do konkursu z bliskimi.

W ubiegłym roku zwycięzcy konkursu: Marta, Konrad, tata Paweł i babcia Krystyna, byli z ekipą Parku Handlowego Matarnia na Malcie. Tym razem wygrani również polecą na sesję w ciepłe miejsce. Nagrodą są również 4 tys. zł na zakupy.

Do 4 lutego użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook mogą dodawać oraz głosować na biorące udział w konkursie zdjęcia. Spośród piętnastu zdjęć, które otrzymają największą liczbę polubień, Jury wybierze osiem najciekawszych, a autorzy zostaną zaproszeni do drugiego etapu konkursu. Dodatkowo, Jury zaprosi jeszcze cztery rodziny bez względu na liczbę uzyskanych głosów.

Drugim etapem konkursu jest próbna sesja zdjęciowa. Na podstawie pracy z obiektywem oraz ogólnej prezentacji, Jury wybierze zwycięzcę, o czym poinformuje na stronie www oraz na FB Parku Handlowego Matarnia.

Efekty finałowej sesji zdjęciowej zobaczymy podczas wiosennej kampanii reklamowej na billboardach i plakatach w Trójmieście, w katalogach oraz w internecie.

I etap: do 04.02.2018 roku do godz. 23:59
II etap: 12.02.2018 roku – próbna sesja zdjęciowa
Finałowa sesja za granicą: 26.02.2018 roku – 01.03.2018 roku

Więcej informacji oraz regulamin znajdują się na profilu FB Parku Handlowego Matarnia oraz na www.matarnia.parkhandlowy.pl.

Fot.: Zdjęcia z poprzednich kampanii PH Matarnia.

*– Artykuł sponsorowany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.