progressDay vol 2. Nie czekaj, działaj!

28 Kwi

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku i Gdyni zaprasza na drugą edycję wyjątkowej konferencji: progressDay nie czekaj, działaj! vol.2 , które odbędzie się 7 maja w hotelu Mercure w Gdyni. Jeśli ważny jest dla Ciebie rozwój i interesujesz się najnowszymi trendami w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu to spotkanie jest dla Ciebie!

Konferencja progressDay, zgodnie z jej nazwą, ma umożliwić uczestnikom zrobienie postępu, kolejnego kroku w rozwoju w wybranej dziedzinie. Eksperci z obszaru sprzedaży, marketingu, social media, brandingu, content marketingu i komunikacji, przekażą słuchaczom najnowszą wiedzę i często nowatorskie rozwiązania z dziedzin, w których się specjalizują.

Koszt udziału w konferencji uzależniony jest od wyboru odpowiedniego pakietu:

Pakiet Standard 59zł ( udział w konferencji, przerwa kawowa, zaświadczenie o uczestnictwie)

Pakiet VIP 119zł (udział w konferencji, miejsce VIP-pierwsze trzy rzędy, przerwa kawowa oraz lunch z prelegentami, zaświadczenie o uczestnictwie).

Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 9:00 i potrwa do 16:30. Dla uczestników przewidziana jest przerwa kawowa, podczas której przygotowano dodatkowe atrakcje.

progress

Zapewnij Progres swojej karierze podczas konferencji progressDay i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji Twojej zawodowej drogi! Spotkaj się z doradcami kariery, ekspertami branży HR oraz doświadczonymi rekruterami Grupy Progres, którzy podpowiedzą Ci jak działać, aby skutecznie realizować swoje zawodowe plany.
Zastanawiasz się czy Twoje CV jest poprawnie napisane? Weź je ze sobą, a my rozwiejemy Twoje wątpliwości – zachęcają organizatorzy.

Każdy uczestnik spotkania otrzyma zaświadczenie o udziale!

Tegoroczna edycja będzie składała się z 4 części:

Let’s talk social – być social, czy robić social

Daniel Biegaj Jestem od 8 lat związany zawodowo z szeroko pojętą komunikacją marketingową. Swoje doświadczenie zdobywałem pracując dla polskich i zagranicznych marek tj. Polkomtel, Levi’s, 5.10.15. i Netia.W ostatnich latach odpowiadałem za komunikacje online i performance marketing dla 5.10.15. i Netii. Po kilkuletnim okresie pracy dla korporacji postanowiłem zmienić branże i rozpocząłem współpracę agencją Fenomem, która wspiera marki w rozwoju ich strategii komunikacji online. Prywatnie bardzo dużo czasu spędzam na motocyklu, ale przede wszystkim jestem szczęśliwym tatą…

i Karolina Liberka Od marca w zespole Fenomem jako Business Development Manager. Wcześniej 8 lat pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna jest za dobór kontentu, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała rozwinąć skrzydła małym i średnim firmom.

temat: Senior is NEW teen

Internet jest dla młodych! Social mediach są dla młodych! A cała reszta siedzi przed TV. Starzenie się społeczeństwa jest faktem z którym nie dyskutujemy. Wiemy natomiast, że 50 plus są nowymi nastolatkami a internet to także ich cyfrowe podwórko z tą samą piaskownicą tylko….z innymi foremkami! Pokażemy jak silver tsunami budują swoje zamki!

Martyna Tarnawska Najmłodsza trenerka w Socjomania, firmie consultingowo–szkoleniowej z Warszawy, która szkoli i wspomaga firmy w całej Polsce z zakresu social media i nie tylko. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem szkoleń i prelekcji, doradzaniem klientom w zakresie digital marketingu i zagłębianiem potencjału i możliwości nowych narzędzi internetowych. Entuzjastka mediów społecznościowych, designu i swojej prawej półkuli mózgu.

temat: Marketing niekoniecznie standardowy, czyli social media w służbie millenialsów

Jak niestandardowe sposoby dotarcia do konsumenta sprawdzają się w content marketingu czy procesie rekrutacji? Podczas swojej prelekcji postaram się odpowiedzieć na to pytanie, pokazując najnowsze przykłady ciekawego wykorzystania potencjału aplikacji najmłodszego pokolenia (Snapchata, Vine, Periscope) w strategii komunikacji firm.

Let’s talk sales – jak komunikujesz tak sprzedajesz

Marcin Hartman Przedsiębiorca, praktyk, mentor i trener sprzedaży, którego zawodowym sukcesem nie jest sprzedawanie własnych szkoleń. Życiowy i biznesowy maksymalista, mający reputację pogromcy niemożliwego. Aktualnie – oprócz innych projektów- wprowadza na polski rynek Cardone University, czyli platformę szkoleń online ze wsparciem trenerskim na żywo, przeznaczoną dla handlowców. W międzyczasie nagrywa (!) swoją pierwszą książkę i przekonuje, że kryzys istnieje wyłącznie w naszych głowach.

temat: Kwadrans wart 15%, czyli jak podkręcić sprzedaż w Twojej firmie już dzisiaj!

Nadal uważasz, że klienci niczego nie potrzebują, konkurencja ma to samo co Ty, a głównym sposobem na utrzymanie się na rynku są promocje i obniżanie cen? Jeśli tak, to mam dla Ciebie dobre wiadomości! Podczas Progress Day vol. 2 pokażę kilka nowatorskich rozwiązań, które -poznawane przez dosłownie kwadrans dziennie- pomogą zwiększyć przychody Twojej firmy o 15% lub 51%! (*wg informacji od klientów).

Marcin Potkański Człowiek od „marketingu i kawy”. Praktyk. Prezes Zarządu agencji Brandish oraz właściciel sieci kawiarni Mitte – chleb i kawa. Wykładowca z zakresu marketingu i PRu w Katedrze Zarządzania w Sporcie przy gdańskiej AWFiS. Wiedzę z zagadnień „zarządzania marką” wyniósł ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Realizował projekty dla Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012™ w Gdańsku; Grant’s Whisky, Jim Beam, Grupa LOTOS S.A. i wielu innych. Marcin buduje silne marki, które osiągają przewagę konkurencyjną. Bazuje przy tym na własnych doświadczeniach biznesowych, zawsze mierzy efekty swojej pracy a jego pasja to stałe poszukiwanie inspiracji i dzielenie się wiedzą.

temat: Najpierw wartość później kasa. To proste!

Podczas prelekcji opowiem dlaczego potrzebujemy marek i gdzie tkwi ich prawdziwa siła. Jak sprzedać kawę w cenie lunchu, co ma wspólnego samochód z mikrofalówką oraz jak zatrzymać pędzący meteoryt, którym jest zmiana pokoleniowa.

Let’s talk brand – projektowanie marek, projektowanie komunikacji

Piotr Bucki Strateg, researcher i badacz trendów oddany ideii copyleft i kulturze remiksu Piotr Bucki. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzy strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów. Jest zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Jest certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Prowadzi szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Jako doradca jest związany z Inkubatorem Starter oraz Strefą Startup PPNT i Exea Smart Space.

temat: Mózg, przylepne opowieści i zintegrowane narracje 21 wieku

Wszystkie dobre historie są takie same, każda zła jest zła na swój sposób. Opowiem, jak tworzyć takie, które są przylepne, rozprzestrzeniają się wirusowo i takie, które pokocha mózg waszego odbiorcy. Będzie mowa o wielokanałowym przetwarzaniu narracji, muszce owocówce i handlarzach organami.

Artur Jabłoński Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.

temat: Dlaczego aplikacja mówi, że jesteś przystojny (czyli jak pisać teksty, które sprzedają)

Przybijasz piątkę z małpką – brand hero Mailchimpa? Rumienisz się, gdy Slack prawi Ci komplementy? A może odpowiedziałeś na mejla sprzedażowego tylko dlatego, że był ciekawie napisany? Tak działa dobry copywriting, który tworzy pozytywne doświadczenie klienta, a przede wszystkim – zwiększa sprzedaż. Podczas mojego wystąpienia podzielę się z Tobą regułami tworzenia i przykładami skutecznych tekstów tego typu i opowiem, dlaczego uśmiech na twarzy bywa ważniejszy niż atrakcyjna oferta.

Maciej Kawecki Właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Design Thinking) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem zapachowym. Współpracował z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw takich jak Polish Job, Meet My Project. Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi i visual thinking.

temat: Branding. Projektowanie emocji.

Na wstępie – ogólnie o tym czym jest marka, czym się różni branding od identyfikacji wizualnej. Dalej – o zmianie jaka zaszła w rozumieniu brandingu: od tradycyjnego, instytucjonalnego logo do dzisiejszego opowiadania ciekawej historii – identyfikacji mobilnej – jak to wygląda z wizualnej strony. O budowaniu nowoczesnego i atrakcyjnego języka wizualnego w kontekście strategii marki (jak w praktyce można przełożyć strategię na emocje) – pokażę, że można to zrobić biznesowo ale jednocześnie ciekawie. O tym, że branding dziś nie dotyczy już tylko komercyjnych działań, ale właściwie wszystkiego (kultury, eventów, stylu życia… itd.) – pokażę różne przykłady z różnych obszarów – niekoniecznie komercyjnych

Let’s talk creativity – kreatywna komunikacja w 21 wieku

Kamil Bolek PR & Brand Manager, LifeTube. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Markom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca.

i Rafał Masny To 33,(3)% Abstrachuje.TV, zjadł mleczne zęby na produkcji internetowego video, ostrzy stałe na współpracach komercyjnych. Występował m.in podczas Marketing Trends 2016 w Szczecinie. Kanał na youtubie, który współtworzy jest jednym z najbardziej popularnych w Polsce.

temat: Digital Influencerzy jako najlepszy multiplatformowy sposób komunikacji.

Ważniejsi niż rodzina i znajomi, bardziej wpływowi niż dowolnie wybrany celebryta, rozpoznawani przez miliony albo skupieni w swoich niszach – digital influencerzy. W jaki sposób wykorzystać największe gwiazdy Internetu albo współpracować z setką mniejszych liderów opinii jednocześnie? O tym i o wielu innych – Rafał Masny (1/3 Abstrachuje TV) i Kamil Bolek (LifeTube).

Kamil Pawelski Autor bloga Ekskluzywny Menel, na którym poza swoim postrzeganiem mody, dzieli sie również od niedawna menelskimi myślami i wyborami.Po 10 latach pracy w sektorze retail porzucił korporacyjne życie, by prowadzić bloga, który dziś jako medium jest oceniany bardzo wysoko w wielu rankingach. Profesjonalny, konsekwentny, estetyczny. Z tego słynie i za to jest ceniony wśród firm z nim współpracujących. Prywatnie bardzo skromny. Zapytany o wyróżnienia i nagrody odpowiada, że nie miał w planach być modową wyrocznią – chce tylko dzielić się swoim stylem i jego ewolucją.W 2015 roku wydał książkę zatytułowaną „Ekskluzywny Menel”, będącą zbiorem najlepszych stylizacji i opowieścią osobowości autora. W marcu br. w Plebiscycie Kryształowej Anteny Nowych Mediów otrzymał nagrodę w kategorii Lidera Nowych Mediów – Bloger Roku 2015

temat: Jak połączyć kreatywność w komunikacji z autentycznością przekazu.

Autentyczność jest zielonym światłem angażującym odbiorców w treści udostępnianie w sieci. Jednak w jaki sposób przekonać odbiorców do tego, że nasze działania w sieci, szczególnie te komercyjne są spójne ze mną, jako osobą i blogerem?

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.