W pogoni za trendami. Zakończyło się Social Media Show

13 Mar
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

6 wydarzeń, 450 uczestników i niezliczona dawka wiedzy o mediach społecznościowych. W STARTERZE odbyła się 4. edycja Social Media Show, organizowana przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

Tegoroczna edycja zgromadziła 450 osób w STARTERZE i ponad 2 tysiące przed komputerami dzięki streamingowi zapewnionemu przez firmy Luminaris i Krol.Pro. Zależało nam na tym, żeby osoby, także spoza Trójmiasta, miały okazję zaczerpnąć inspiracji od najlepszych – opowiada Sara Miotk, koordynatorka Social Media Show z ramienia Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Social Media Show obfitowało w wydarzenia, które przyciągały specjalistów i osoby, które dopiero myślą o karierze marketingowej. Tydzień rozpoczęło spotkanie networkingowe Creative Morning. Przedstawiciele marek modowych: Mustache.pl i ladnerzeczy.co opowiedzieli o tym, jaki wpływ na rozwój ich biznesów miały media społecznościowe.

Mustache.pl, ku zdziwieniu niektórych uczestników, zapewniało, że efektywniejsze działania gwarantują Google AdWords. Za to tego samego dnia, podczas kolejnego spotkania, Beeffective podpowiedziało, jak można wykorzystać potencjał social mediów w sprzedaży.

Artur Smolnicki z newCreative wprowadził uczestników w świat growth hackingu – techniki marketingowej, która pomaga ściągnąć nowych użytkowników na stronę internetową danej usługi. A Jagoda Prętnicka-Markiewicz z SentiOne pokazała, jak przy pomocy monitoringu Internetu można zbadać zachowania Polaków… przed telewizorem.

Następnego dnia firma NewMedia.House inspirowała młode osoby do tworzenia pierwszych biznesów w oparciu o aktualne trendy. A 1 marca ciemną stronę marketingu przybliżyli specjaliści z agencji Personal PR, Aleksandra Mokwa z Miasta Gdańska, odpowiedzialna za Blog Forum Gdańsk, oraz agencja Studio 102.

SMS 2017

Personal PR omówiło głośne kryzysy w mediach społecznościowych ostatnich tygodni. Za to Aleksandra Mokwa przybliżyła codzienne życie blogera i podkreślała, że to nie taka prosta praca, jak wielu może uważać. A Łukasz Murawski, ze Studia 102 pokazał, jak wiele czynników wpływa na skuteczną komunikację.

W STARTERZE odbył się także Edu Generator, czyli spotkanie dla nauczycielek i nauczycieli. Przy okazji Social Media Show uczestnicy rozmawiali o tym, jak prowadzić w socialach komunikację z młodzieżą. Tydzień z nowymi mediami zakończył FuckUp Night Trójmiasto.

Monika Gorczyca (Havas PR) podpowiedziała, jakich błędów nie popełniać, rozkręcając biznes, a Maciej Jesionowski z firmy Rebel i Rafał Czajka ze Studia Spectro opowiedzieli zabawne historie z życia firm, które z pewnością pomogą uczestnikom uczyć się na cudzych błędach.

Podczas wydarzenia STARTER wraz firmą Rebel zorganizował strefę gier planszowych, w której uczestnicy mogli zrelaksować się podczas wspólnej gry.

Social Media Show 2017 było czwartą odsłoną wydarzenia.

Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.