Networking u Pracodawców Pomorza (FOTO)

26 lut
pracodawcy networking luty 2016
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

26 lutego w siedzibie Pracodawców Pomorza w Gdańsku odbyło się moderowane śniadanie networkingowe pt. „Biznes to relacje”. Uczestnicy, oprócz zdobycia nowych kontaktów, mieli także możliwość wysłuchania prelekcji z zakresu public relations i motywowania zespołu. 

Networkingowe spotkanie w gdańskiej siedzibie Pracodawców Pomorza rozpoczęło się od śniadania i rozmów moderowanych przez Ireneusza Osińskiego – prezesa Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów. Chwilę po godzinie 9.30 prowadzący oficjalnie przywitał wszystkich gości i przedstawił harmonogram wystąpień. – Bardzo cieszę się, że widzę dziś na sali tyle nowych twarzy. To bardzo dobry znak, bo relacje, a szczególnie nowe relacje, są w biznesie obecnie ważniejsze, niż kiedykolwiek. Żeby je nawiązać niejednokrotnie musimy wyjść ze swojej strefy komfortu i dlatego tak namawiam wszystkich Państwa, żeby po prostu ze sobą rozmawiać, zadawać pytania. Small talk podczas moderowanych spotkań networkingowych może naprawdę wiele zdziałać. Musicie w to uwierzyć! – wyjaśniał Ireneusz Osiński.

Pierwszą prelekcję zatytułowaną „Dlaczego warto inwestować w dobry PR” wygłosiła Justyna Wojtaszczyk – właścicielka agencji marketingowej KeyK Project Marketing&Media. Prowadząca wyjaśniała uczestnikom spotkania czym jest strategia public relations, jak zainteresować media działalnością swojej firmy i czym jest AVE (ekwiwalent reklamowy – przyp. red.). – Warto inwestować w dobry PR, bo to inwestycja w wizerunek własnego przedsiębiorstwa. Działania PR to nie reklama. To budowanie długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Służy do tego wiele narzędzi ale najważniejszym jest pomysł. Dobry pomysł plus dobra strategia plus dobrze dobrane narzędzia PR w znaczący sposób mogą wspomóc promocję naszej firmy, co w dłuższej perspektywie przełoży się na wzrost rozpoznawalności i sprzedaż – wyjaśniała Justyna Wojtaszczyk.

Druga prezentacja dotyczyła motywowania zespołu. Prelekcję zatytułowaną „Sztuka motywowania, czyli jak nie zabić zespołu” poprowadziła Małgorzata Tobiszewska – dyrektor Instytutu Rozwoju Kadr. Prowadząca rozpoczęła przemowę od eksperymentu, w którym zapytała uczestników spotkania o czynniki motywujące ich do pracy. Chciała tym samym pokazać, że pieniądze to nie jedyny wyznacznik tego, czy ktoś czuje się zmotywowany. – Pieniądze to nie wszystko – przekonywała Małgorzata Tobiszewska – W dzisiejszych czasach metoda kija i marchewki to przeżytek. Pracownicy mają zróżnicowane potrzeby, jednego motywować do efektywnej pracy będzie najnowszy model samochodu służbowego, drugiego rejs jachtem, trzeciego karnet na siłownię, innego atmosfera w miejscu pracy. Trzeba odkryć indywidualne motywatory członków zespołu i odpowiednio wykorzystać tę wiedzę. Motywuj ludzi tak, aby chciało im się chcieć! – podsumowała prelegentka.

Spotkanie zakończyło się wręczeniem upominków tym uczestnikom śniadania networkingowego, którym udało się zebrać w trakcie sesji, najwięcej wizytówek. Dziękuję wszystkim za przybycie i już teraz chciałbym zaprosić na kolejną edycję spotkania, która odbędzie się w przyszłym miesiącu. Mam nadzieję, że każdemu z Was uda się przyprowadzić chociaż jedną nową osobę, bo przecież biznes to relacje. Pamiętajcie o tym! – żegnał gości prowadzący.

Autorem fotografii jest Karol Stańczak (www.karolstanczak.com).

Jeden komentarz w “Networking u Pracodawców Pomorza (FOTO)

  1. Pingback: Business Talk, czyli porozmawiajmy o biznesie - my3miasto.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>