Marketing w Kulturze. Komunikacja – Trendy – Praktyka

15 Lut
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

Ruszyła rejestracja na ogólnopolską konferencję Marketing w Kulturze organizowaną 20 i 21 kwietnia przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Wydarzenie to dwa dni inspirujących prelekcji i praktycznych warsztatów dla menadżerów PR i marketingu z instytucji kultury, organizacji pozarządowych i grup nieformalnych. Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska, Barbara Stawarz, Aleksandra Janus, Marcel Andino Velez, Mariusz Wróbel, Mirosław Filiciak.

Wśród tematów prelekcji i rozmów panelowych są: obsługa widza w instytucjach, młodzi odbiorcy i uczestnicy wydarzeń kulturalnych czy nowe trendy w kulturze. Uczestnicy i uczestniczki porozmawiają także o formach marketingu w instytucjach kultury, digital storytellingu i patronatach medialnych.

mwk1

Temat patronatów medialnych przykuł uwagę publiczności podczas pierwszej edycji konferencji. Marcel Andino Velez z Muzeum Sztuki Nowoczesnej zaznaczył go tylko w swoim wystąpieniu. W tym roku postanowiliśmy sprawdzić obiegową wiedzę na temat patronatów. Obserwatorium Kultury działające przy IKM razem z Biurem Badań Społecznych Question Mark prowadzi badanie na temat jakości współpracy instytucji kultury i mediów, a jego wyniki przedstawimy podczas konferencji – mówi Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej.

Dwa popołudnia przeznaczone są na praktyczne warsztaty doskonalące konkretne umiejętności przydatne w promocji kultury: tworzenie infografik, botów na Twitterze, atrakcyjnych treści na stronach www, prowadzenie Instagrama, aktualizację strategii w mediach społecznościowych czy współpracę patronacką z mediami.

mwk3

Warsztaty mogą zainspirować do dalszych działań i doskonalenia w szybko zmieniającym się środowisku pracy w promocji i PR. Mamy nadzieję, że uczestnicy i uczestnicy znajdą warsztaty dla siebie – opowiada Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej i dodaje: – Program znów jest intensywny, jednak zadbaliśmy o to, żeby uczestnicy i uczestniczki konferencji złapali chwile na oddech, sieciowanie przy kawie i afterparty z Gdańską Szkołą Disco.

Bilet na dwudniową konferencję kosztuje 100 zł. Bilet na konferencję i jeden z popołudniowych warsztatów kosztuje 150 zł. Rejestracja jest otwarta do 5 kwietnia lub do wyczerpania biletów.

Pakiet konferencja w cenie 100 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.

Pakiet konferencja + warsztat w cenie 150 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), 1 wybrany warsztat 20 lub 21 kwietnia, lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.

Szczegółowy program: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Wystąpienia z pierwszej edycji konferencji na Youtube:

Zapisy na: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Fot.: Marketing w kulturze 2016.

Źródło: Informacja prasowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.