Cannes Lions Imagination Day 2015 w Multikinie (KONKURS)

28 Paź

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Multikino Media, K2 i Starcom Mediavest Group zapraszają na Cannes Lions Imagination Day – jedyny w Polsce pokaz najbardziej kreatywnych kampanii i filmów reklamowych z całego świata, który odbędzie się 29 października 2015 roku, o godzinie 19.30, w wybranych kinach sieci. Mamy dla Was bilety! 

Impreza organizowana jest w Polsce już po raz dziesiąty i na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, z roku na rok poszerza swoje grono fanów i bije rekordy popularności. Pokaz Cannes Lions Imagination Day to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najlepsze kampanie i filmy reklamowe z całego świata, nagrodzone w tegorocznej 62. edycji prestiżowego międzynarodowego konkursu reklamowego Cannes Lions. Prezentowane prace są wyznacznikiem kreatywności, innowacji i standardów w nowoczesnej komunikacji reklamowej, której celem jest budowanie żywych i wartościowych relacji między marką a konsumentem.

– Zapraszamy zatem wszystkich entuzjastów dobrej reklamy! Wieczorny pokaz zainspiruje uczestników dużą dawką kreatywności, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci, poruszy i zaskoczy. Wobec tego, co pokażemy podczas Cannes Lions Imagination Day, nie można być obojętnym – zachęcają organizatorzy.

Pokaz odbędzie się 29 października o 19:30 jednocześnie aż w 11 miastach Polski, w wybranych kinach sieci Multikino: Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Ursynów, Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Bydgoszcz i Łódź (Silver Screen)!

Bilety dostępne w kasach kin oraz na www.multikino.pl w następujących cenach: 20 zł (ulgowy) oraz 25 zł (normalny).

UWAGA: Odpowiedz na proste pytanie konkursowe i wygraj podwójne zaproszenie na ten niezwykły pokaz!

Gdzie w Trójmieście odbywa się Creative PR Meeting organizowany w związku z pokazem reklam wyłonionych w prestiżowym konkursie Cannes Lions?

Odpowiedzi przesyłajcie na adres konkursy@my3miasto.pl do czwartku (29 października) do godziny 10.30. W temacie wiadomości należy wpisać KONKURS MY3MIASTO.PL – Cannes Lions Imagination Day. Pamiętajcie o zapoznaniu się z regulaminem oraz dopisaniu swoich danych, adresu e-mail i telefonu kontaktowego, który pozwoli nam szybciej skontaktować się ze zwycięzcą. Nagrodzeni zostaną autorzy wylosowani spośród listy wiadomości zawierających poprawne odpowiedzi.

REGULAMIN KONKURSU

1. Konkurs trwa do 29 października, do godziny 10.30.

2. Konkurs jest prowadzony za pomocą wysyłki e-mailem odpowiedzi na zadane pytania.

3. Konkurs nie jest organizowany, wspierany ani sponsorowany przez serwis facebook.com.

4. Nagrodami w konkursie są bilety przeznaczone do wyznaczonych przez sponsora, trójmiejskich kin sieci Multikino.

Powodzenia!

 

Konkurs został rozstrzygnięty. Gratulujemy zwycięzcom, a pozostałych zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach, które wkrótce pojawią się na naszej stronie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.