Biznes Kocha Kobiety #4

22 Maj
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Print this page

24 maja w godz. 17:30-20:30 w Focus Hotel Premium w Gdańsku, odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Biznes Kocha Kobiety. Pospieszcie się z zapisami, bo miejsca rozchodzą się, jak ciepłe bułeczki!

Zapraszamy Panie po dużą dawkę wiedzy! Długopisy i notatniki będą przydatne! Chcemy, żeby uczestniczki naszych spotkań inspirowały się i uczyły od najlepszych! Dla nich, zapraszamy osoby, które chętnie dzielą się swoją wiedzą i zdobytym doświadczeniem – informują organizatorki wydarzenia.

Tym razem dużo będzie o KŁAMSTWIE. W życiu prywatnym i zawodowym, w biznesie. Jak, się w nim odnaleźć i funkcjonować? Prelegentki podzielą się zasadami, którymi kierują się prowadząc firmę, bloga, uczestnicząc w licznych konferencjach, szkoląc, występując, a przy tym mając czas na swoje życie prywatne. Powiedzą, jak efektywnie wykorzystywać swoje atuty w biznesie oraz o tym, że każda kobieta może być dobrym przywódcą, nie tylko pracownikiem. O zabezpieczeniu prawnym i realizacji projektów najskuteczniejszą metodą, czyli metodą małych kroków. Poznacie także bank Credit Agricole z nieco innej strony.

By spotkania były jeszcze ciekawsze, wciąż wprowadzamy nowe formy – tak będzie i tym razem. Przygotowałyśmy i inne aktywności. Ze względu na zaplanowaną formę spotkania, przewidujemy ograniczoną liczbę miejsc! – dodają organizatorki.

W programie:
„Jak zacząć? Czyli realizacja projektu małymi krokami” – Aleksandra Hinc – prawnik, politolog, przedsiębiorca, doradca.

Będzie o podejmowaniu odpowiednich wyborów i tych dotyczących kierunku zawodowego i relacji biznesowych. Podczas prelekcji dowiesz się na co zwrócić uwagę rozpoczynając realizację projektu, jak zabezpieczyć się prawnie oraz dowiesz się czym jest metoda małych kroków.

“Nie wierz w kłamstwo, że nie możesz mieć wszystkiego” – Julia Izmalkowa, psycholog, właścicielka agencji badawczej Izmałkowa – agencja badawcza specjalizująca się w psychologii kłamstwa.

Jak mówi sama Julia: „Celem tego przemówienia będzie podzielenie się z kobietami zasadami, którymi kieruję się prowadząc firmę, bloga, uczestnicząc w licznych konferencjach, szkoląc, występując, a przy tym mając czas na swoje życie prywatne i rozwój duchowy. Półki się uginają od poradników na temat zarządzania i przywództwa. Nie te w księgarni – te w moim domu. Będąc hiperdokładną i kontrolującą perfekcjonistką – przeczytałam je wszystkie. Część była użyteczna, część mniej – ale ważne jest to ze sprawdziłam je wszystkie. I one posłużyły jako żyzna gleba do sformułowania moich własnych zasad. Jako psycholog mogłabym opowiedzieć, co powinno działać. Jako badacz mogę opowiedzieć, w co ludzie wierzą, co działa. Ale jako osoba, która sama zbudowała swoją firmę i życie wbrew powszechnym zasadom – chcę podzielić się tymi, które sprawdziły się najlepiej. Przeszłam długą drogę zanim stworzyłam swoje mantry – i teraz, kiedy jest ciężko, lub kiedy nie wiem jaką podjąć decyzję  – właśnie nimi się kieruje. Mam nadzieję, że niektóre pomogą też innym kobietom”. 

„Poznaj Credit Agricole”Agnieszka Nowakowska, Dyrektor Oddziału oraz Katarzyna Lipińska, Doradca Klienta Indywidualnego.

„Silna, skuteczna, zdecydowanaautorytet drogą kompetencji”– Barbara Mazurek, przedsiębiorca z 20 letnim doświadczeniem w pracy z korporacjami i MŚP, praktyk w obszarze zarządzania wielopoziomowymi strukturami. Doświadczona konsultantka, facylitatorka, autorka i realizatorka wielu projektów szkoleniowych, motywacyjnych i rekrutacyjnych.

„Wykorzystaj swoje atuty i to, że jesteś kobietą! Zdobądź autorytet drogą kompetencji i merytorycznej wiedzy doprawionej kobiecą intuicją. Niektóre szefowe są naturalnymi liderkami, bez wysiłku wzbudzając respekt i szacunek wśród pracowników. Ale wszystkie mogą być dobrymi przywódcami – o ile zechcą się tego nauczyć. Istnieje mnóstwo elementów, które składają się na to, że niektóre kobiety wzbudzają respekt. Nie wszystkie są kwestią wyboru. Na cechy fizyczne mamy ograniczony wpływ, choć w tym przypadku na pewno pomóc może dbałość o siebie, ubieranie oficjalnego stroju podczas kontaktów służbowych i autentyczne wyrażanie siebie. Najważniejsze jednak będą kwestie związane z postawą, zachowaniem i kompetencjami” –  mówi  Barbara Mazurek.


KIEDY? 24.05.2017 w godz.  17:30-20:30
GDZIE? Focus Hotel Premium
Bilet pojedynczy: 49zł/os.
Bilet podwójny (najlepsza opcja!): 79 zł/2 os (tylko 39,50 zł od osoby!)
Możesz opłacić swoje uczestnictwo wpłacając na nasze konto:
32 1750 0012 0000 0000 3320 9126, w tytule przelewu pisząc: BKK4 Imię Nazwisko E-mail.

Źródło: Informacja prasowa.

Portal my3miasto.pl ma przyjemność być patronem medialnym wydarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.